کد خبر 558652
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۲

دومين فروند از هواپيماي بدون خلبان گروه تروريستي داعش در غرب عراق سرنگون شد.

به گزارش مشرق و به نقل از پايگاه خبري راي اليوم، فرمانده عمليات استان الانبار واقع در غرب عراق اعلام كرد: نيروهاي عمليات الانبار روز شنبه يك فروند هواپيماي بدون سرنشين ديگر داعش را در منطقه العامريه در جنوب شهر فلوجه در استان الانبار واقع در غرب عراق سرنگون كردند.
سرلشكر «اسماعيل المحلاوي» افزود: اين پهپاد كه مجهز به دوربين بود، با سلاح‌هاي سبك و نيمه سنگين هدف قرار گرفت و در رود فرات سرنگون شد.
وي گفت كه تروريست‌هاي داعش از اين پهپاد براي جاسوسي استفاده مي كردند.
فرمانده عمليات الانبار تصريح كرد، اين دومين هواپيماي بدون سرنشين داعش است كه در 24 ساعت گذشته توسط نيروهاي ارتش سرنگون مي شود.
اولين هواپيما از اين نوع بامداد روز جمعه در منطقه الجرايشي در شمال شهر الرمادي مركز استان الانبار سرنگون شد.
از سوي ديگر سرلشكر «علي ابراهيم»، فرمانده عمليات منطقه الجزيره اعلام كرد كه نيروهاي ارتش روستاهاي الخوضه و المشتل در جنوب شهر هيت در استان الانبار را پس از درگيري سنگين با داعش بازپس گرفته و تعدادي از اعضاي اين گروه تروريستي را به هلاكت رسانده و زخمي كردند.
نيروهاي عراقي از يك ماه پيش عمليات عليه تروريست هاي داعش در استان الانبار را كه با سوريه، اردن و عربستان هم مرز است، آغاز كرده و توانسته اند مناطق وسيعي در اين استان از جمله شهر الرمادي در فاصله 110 كيلومتري بغداد را از تروريست ها پس بگيرند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس