کد خبر 558645
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۶

منابع رسانه ای از تسلط ارتش سوریه بر منطقه کوی صلاح الدین در شهر حلب و هلاکت شماری از تروریست ها خبر دادند.

به گزارش مشرق و به نقل از النشره، خبرگزاری اسپوتنیک از تسلط ارتش سوریه بر کوی صلاح الدین در حلب واقع در شمال سوریه خبر داده و اعلام کرد که در درگیری های شدید ارتش سوریه با گروه های مسلح در این منطقه شماری از این افراد مسلح کشته شده اند.

یک فرمانده نظامی با بیان اینکه درگیری های شدیدی بین ارتش سوریه و تروریست ها در کوی صلاح الدین به وقوع پیوست اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه توانستند بر دو ساختمان در داخل کوی صلاح الدین تسلط یابند که در پی آن ۲۰ نفر از تروریست های مسلح کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

ارتش سوریه پیش از این نیز موفق به تسلط بر کارخانه سیمان شهر القلمون واقع در حومه دمشق شده بود. نیروهای ارتش سوریه در جریان تسلط بر این کارخانه شماری از تروریست های تکفیری را به هلاکت رسانده و تعدادی دیگر را زخمی کردند.

در همین راستا ارتش سوریه در پی درگیری ها با تروریست های داعش در منطقه خناصر، جاده حلب-خناصر-دمشق را که پیش از این بسته بود بازگشایی کرد.

از سوی دیگر در پی بمباران مناطق الخالدیه و الاعظمیه در شهر حلب دو غیرنظامی شهید و ۷ نفر دیگر زخمی شدند. در پی هدف قرار گرفتن مناطق مسکونی در محلات القصور، الجوره و هرابش دیرالزور توسط عناصر تروریستی داعش نیز شماری از غیرنظامیان زخمی شدند.

در همین حال یک سرکرده نظامی گروه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» با نام «احمد الحدید» در درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته شد. این در حالی است که گروه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» یک خودروی بمب گذاری شده داعش را که به سمت مواضع خود در حومه شمالی حلب در حرکت بود منهدم کرد.

ارتش سوریه با حمله تروریست های مسلح داعش به روستای الجفره در حومه شرقی دیرالزور نیز به مقابله برخاست. نیروهای ارتش سوریه حمله داعش به حی الصناعه در دیرالزور را نیز سد کرده و یک خودروی بمب گذاری شده متعلق به آنها را پیش از رسیدن به مواضع خود منفجر نمودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس