کد خبر 558382
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

در ادامه عملیات نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن برای پاکسازی اردوگاه آوارگان فلسطینی "حندرات" و مزارع ملاح در غرب آن از گروههای تروریستی، ساعتی پیش منابع خبری از هلاکت سه تن از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده خبر دادند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن برای پاکسازی اردوگاه آوارگان فلسطینی "حندرات" و مزارع ملاح در غرب آن از گروههای تروریستی، ساعتی پیش منابع خبری از هلاکت سه تن از فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد خبر دادند.

هلاکت سه فرمانده تروریستها در شمال حلب+عکس

بنابر این گزارش، "مراد الپاشا فرمانده نظامی گروه تروریستی تکفیری "تیپ (لواء) سلطان مراد عثمانی!، حکیم عمر فرمانده نظامی القاعده و یحیی کحیل مسئول نظامی گروه نورالدین زنکی" طی نبردهای 24 ساعت اخیر با نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن به هلاکت رسیده اند. طی این نبردها نیروهای ارتش سوریه مناطق شمالی اردوگاه حندرات و مزارع ملاح را بطور کامل از تروریستهای تکفیری پاکسازی کرده اند. هدف از عملیات اخیر ارتش سوریه رسیدن به جاده تدارکاتی تروریستها از مرز سوریه با ترکیه موسوم به اتوبان کاستلو می باشد.

هلاکت سه فرمانده تروریستها در شمال حلب+عکس

هلاکت سه فرمانده تروریستها در شمال حلب+عکس

هلاکت سه فرمانده تروریستها در شمال حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    اولیه شبیه سگ زرده که برادر شغالهای دوم و سوم است خدا لعنتشان کند
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    اینارو که کردا کشتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس