کد خبر 558541
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸

گاز های سمی متصاعد شده درون یک چاه فاضلاب عصر شنبه دو شهروند را در مشهد مقدس به کام مرگ کشید.

به گزارش مشرق، راننده یک دستگاه خودروی تخلیه چاه عصر شنبه بر اثر استنشاق گاز های سمی در یک چاه فاضلاب جان خود را از دست داد.

گفتنی است راننده این خودرو در حالی که در شهرک صنعتی چرمشهر مشغول تخلیه چاه فاضلاب بود به دلیل ایجاد نقص در عملیات تخلیه بدون توجه به خطرات احتمالی وارد چاه فاضلاب شد که گاز های سمی متصاعد شده وی را دچار مسمومیت شدید کرد.

در همین حال یکی دیگر از حاضران در صحنه که تصمیم داشت جان راننده بیهوش شده را از درون چاه نجات دهد وی نیز در این چاه فاضلاب دچار مسمومیت شدید شد و هر دو این افراد جان خود را از دست دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این رابطه گفت: عصر شنبه با اعلام حادته ای مبنی بر محبوسی و مصدوميت دو شهروند در چاه فاضلاب واقع در شهرك صنعتی چرمشهر، كيلومتر ٤٠ جاده ميامی آتش نشانان ايستگاه های  شماره ١٥و دو این سازمان برای کمک به حادثه دیدگان وارد عمل شدند.

حسین خاکپور بیان کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد رانند يک دستگاه خودروی تخليه چاه در هنگام عمليات تخليه فاضلاب با توجه به مسدود شدن چاه در اقدامی ناآگاهانه و بدون توجه به نكات ايمنی به داخل چاه وارد می شود كه متاسفانه به دليل وجود گازهای سمی درون دچار مسموميت می شود.

وی گفت: در همين حال فرد دیگری كه تصمیم به نجات این راننده داشت خود نیز دچار مسموميت شده و هر دو فرد مذکور جان خود را در این حادثه از دست دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس