کد خبر 558501
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

قرعه‌کشی رقابت‌های جودوی تیمی مسابقات قهرمانی آسیا انجام شد وتیم‌های زنان و مردا ایران در گام نخست با قرعه‌های سختی روبه‌رو شدند.

قرعه‌ سخت برای تیم‌های جودوی ایرانبه گزارش مشرق، در بخش مردان تیم ملی جودو ایران در بخش مسابقات تیمی رقابت‌های هرمانی آسیا ابتدا به مصاف تیم ملی مغولستان می‌رود. برنده این دیدار در مقابل برنده تیم‌های  چین تایپه و قزاقستان قرار خواهد گرفت.

در بالای جدول همچنین ژاپن با قرعه استراحت در مرحله اول مواجه شده و در مرحله دوم باید به مصاف برنده تاجیکستان چین برود .از این گروه یک تیم فینالیست خواهد شد.

در بخش پایین جدول مردان هم کره‌جنوبی استراحت دارد و در مرحله بعد به انتظار برنده پاکستان و ازبکستان می‌نشیند. همچنین دو تیم افغانستان و سوریه هم با هم مبارزه دارند که برنده به مرحله بعد صعود می‌کند از این گروه هم یک تیم به فینال راه می‌یابد.

در بخش مردان 13 تیم شرکت کرده‌اند.

در بخش بانوان 8 تیم شرکت دارند که در گام اول بانوان ایران به مصاف قزاقستان می‌روند. پیروز این دیدار با برنده ژاپن وچین تایپه مبارزه می‌کند و در نهایت یک تیم به فینال می‌رسد. در پایین جدول هم برنده دیدار‌های مغولستان با قزاقستان و چین با ازبکستان دیدار و یک تیم فینالیست خواهد شد.

رقابت‌های تیمی فردا برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس