حبیب‌الله والی‌نژاد، تهیه کننده فیلم «ایستاده در غبار» با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده درباره اکران فیلم مذکور گفت: فیلم حاج احمد متوسلیان باید در زمان و شرایط خودش اکران شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حبیب‌الله والی‌نژاد تهیه کننده فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با اشاره به این که فیلم ایستاده در غبار با ساختاری متفاوت تهیه شده است، اظهارکرد: ما سعی کرده‌ایم که در کارهایی که می‌سازیم ابتدا درباره آن موضوع کامل تحقیق و همه جنبه را در نظر بگیریم و بعد شروع به ساخت یا تولید یک اثر کنیم، این موضوع کاملاً در فیلم ایستاده در غبار و آخرین روزهای زمستان نمایان شده است.

وی با اشاره به ساخت فیلم «ایستاده در غبار» و «آخرین روزهای زمستان» اعلام کرد: قطعاً در آینده درباره زندگی شهیدان و قهرمانان دفاع مقدس فیلم خواهیم ساخت.

والی نژاد درباره استفاده از صوت اصلی حاج احمد متوسلیان و شهید حسن باقری در فیلمهای «ایستاده در غبار» و «آخرین روزهای زمستان»، بیان کرد: برای استفاده و تهیه صوت‌های این آثار، آقای محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم زحمات بسیاری کشیدند که این صوت‌ها نقش بسزایی در کیفیت فیلم دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که فیلم «ایستاده در غبار» قرار بود که اکران شود، چرا این اکران به تعویق افتاد، تصریح کرد: تعویق اکران فیلم موضوعی است که برای هر اثری به وجود می‌آید، قاعدتاً فیلمسازان برنامه‌هایی برای اکران فیلم خود دارند تا در زمان درست فیلم خود را اکران کنند، فیلم حاج احمد متوسلیان از آنجایی که فیلم خاصی است باید  اکران آن در یک شرایط و زمان خاصی انجام شود تا به نتایجی که برای اکران آن پیش‌بینی کرده‌ایم نزدیک شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس