سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر عدم برخورد سیاسی با برجام گفت:‌ دولتمردان از نتیجه برجام عبرت بگیرند و فرمان را به سمت مزیت‌های داخلی و شناخت نسبت به دشمن بچرخانند.

به گزارش مشرق، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با تاکید بر عدم برخورد سیاسی با مسئله برجام اظهار داشت: اظهارات آقای سیف نشان داد طرف مقابل تعهدات خود را انجام نداده و بدون انجام این توافق،مفهومی ندارد.

وی افزود: این همان نکته‌ای است که رهبر انقلاب پیش‌بینی کرده بودند که آمریکایی‌ها و طرف‌های غربی قابل اعتماد نیستند.

فروزنده با بیان اینکه دولت با تمام توان باید پیگیری و اقدام کند، خاطرنشان کرد: امروز بحث محکوم کردن کسی نیست و دولت موظف است از حقوق هسته‌ای ملت ایران در مجامع جهانی دفاع کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی تعهداتی که ما در برجام انجام داده‌ایم قابل برگشت نیست، اظهار داشت: الان باید مطالبه و پیگیری کرد و محور این مطالبه نیز دولت است. دولت باید بدون موضع سیاسی بدعهدی آمریکایی‌ها و غربی‌ها را پیگیری و مطالبه کند.

وی با تاکید بر تلاش برای عیان شدن چهره کریه آمریکا در جهان  خاطرنشان کرد: دولتمردان نیز باید عبرت گیرند و دیگر حرف از برجام 2 و 3 نزنند و همچنین فرمان سیاست‌های خود را به سمت مزیت‌های داخلی، بدبینی و شناخت نسبت به دشمن، اتکا به اقتصاد داخلی و اعتماد به مردم بچرخانند.

فروزنده در پایان با تاکید بر اینکه توجیه اظهارات آمریکایی‌ها توسط دولت امری غلط است، گفت: دولت باید همانطور که آقای سیف و صالحی صحبت کردند با مردم صادقانه حرف بزند و از برخورد سیاسی با برجام پرهیز کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس