کد خبر 558315
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که اگر روز جمعه مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال نبود اتفاقات بدتری برای این تیم رخ می‌داد.

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی در مورد دربی 82 و برد پرسپولیس در این بازی گفت: باید به همه پرسپولیسی‌ها بابت این برد شیرین تبریک بگویم. البته به هر دو تیم هم بابت اینکه دربی زیبایی را به نمایش گذاشتند، تبریک می‌گویم. این مسابقه همه چیز داشت و هواداران لذت بردند و در نهایت تیمی برنده شد که لیاقتش را داشت. پرسپولیس واقعاً در این بازی بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به اختلاف سطح فنی دو تیم خاطر نشان کرد: خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند که بازی نزدیکی باشد، ولی پرسپولیس تیم برتر بود. نمی‌دانم استقلال چرا اینقدر ضعیف بود. تا به امروز ندیده بودم که استقلال اینقدر ضعیف باشد. از طرفی فکر می‌کنم کادر فنی پرسپولیس حریف را به‌خوبی آنالیز کرده بود و پرسپولیس در دربی واقعاً با برنامه بازی کرد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: در این بازی رحمتی چند واکنش فوق‌العاده داشت و اگر او در ترکیب استقلال نبود قطعاً اتفاقات بدتری برای این تیم رخ می‌داد و ممکن بود استقلال یک شکست تاریخی و سنگین‌تر از باخت 4 بر 2 را بپذیرد. خوشحالم که پرسپولیس چهار گل زد و استقلالی‌ها دیگر نمی‌توانند عدد چهار را نشان دهند!

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: هنوز چیزی تمام نشده است. پرسپولیس باید برد در دربی را فراموش کرده و به فکر چهار بازی دیگر باشد که حکم فینال را دارند. پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و امیدوارم به این عنوان برسد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس