کد خبر 558128
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

دارنده مدال نقره وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد جهان با بیان این که هدفش کسب خوش رنگ‌ترین مدال در المپیک است، گفت: از کشتی‌هایم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی راضی نیستم.

به گزارش مشرق، حسن یزدانی درباره پیروزی مقابل مصطفی حسین خانی و کسب دوبنده تیم ‌ملی در وزن 74 کیلوگرم ر‌قا‌بت‌های المپیک، اظها‌ر کرد: خدا را شکر می‌کنم به هدفم رسیدم و توانستم به نحوی کشتی را اداره کنم که دو پیروزی را از آن خود کنم. البته مقداری آسیب‌دیدگی‌ داشتم و به همین خاطر آن طور که می خواستم نتوانستم کشتی بگیرم و امتیاز جمع کنم.

دارنده مدال نقره جهان افزود: با وجود این که توانستم مقابل حریفم به برتری برسم، اما از کشتی‌هایم راضی نیستم و آن طور که می‌خواستم نتوانستم روی تشک مبارزه کنم.

وی درباره اهداف خود در ر‌قا‌بت‌های المپیک گفت: باید هر‌ چه‌ سریع‌تر اردوهای خود را برای حضور موفق در المپیک آغاز کنیم. من هم مهم‌تر‌ین هدفم کسب خوش رنگ‌ترین مدال در ریو است. امیدوارم با کمک کادر فنی بتوانم ایرادات باقی‌ مانده خود را تا آغاز این ر‌قا‌بت‌ها برطرف کنم و مقابل رقیبان در جهان عملکرد خوبی داشته باشم.

یزدانی در پایان درباره ر‌قا‌بت با جردن باروز آمریکایی در المپیک گفت: تا حد زیادی با نحوه کار او با کمک مربیان تیم ‌ملی آشنا خواهم شد و مطمئنا چیزی مقابل او و دیگر کشتی‌گیر‌ان حاضر در المپیک کم نخواهم گذاشت تا ان‌شا‌ء‌الله بتوانم با کسب بهترین نتیجه‌ دل هموطنانم را شاد کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    موفق باشي ببر مازندرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس