کد خبر 558123
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

دختر 26 ساله در حادثه اسیدپاشی ولنجک برای تحقیقات بیشتر بازداشت موقت شد.

به گزارش مشرق، قاضی محمد شهریاری  افزود‌: هنوز برای دادسرا مشخص نشده است که این دختر ابتدا اقدام به اسید پاشی کرده است یا آن پسر.

وی گفت‌: البته دختر و پسر هر دو آسیب دیده اند که آسیب وارده به پسر بیشتر و همچنان در بیمارستان بستری است .

شهریاری گفت‌: فعلا بازجویی ها از این دختر 26 ساله ادامه دارد و منتظریم که آن پسر هم از بیمارستان ترخیص شود تا امکان بازجویی از او هم فراهم شود .

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران افزود‌: پسر و دختر جوان از یکدیگر به اتهام اسید پاشی شکایت کرده‌اند و تحقیقات در این باره ادامه دارد .

این گزارش می افزاید : 16 فرودین امسال وقوع یک فقره اسید پاشی از طریق کادر پزشکی مستقر در اورژانس بیمارستان مدرس تهران به ماموران کلانتری 163 ولنجک اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی صحت و سقم این موضوع به محل اعزام شدند.

بررسی‌های پلیسی حکایت از آن داشت که دختر و پسر جوانی به نام «و» و «س» با اسید دچار سوختگی از ناحیه صورت و گردن شده که برای مداوای پزشکی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

ماموران در جریان روند تحقیقات دریافتند که هر دو مصدوم پرونده، مدتی قبل با هم آشنا شده بودند و پس از مدتی پسر جوان با دختر در منزلش قرار ملاقات می‌گذارد که در همین مکان موضوع اسید پاشی رخ می دهد .
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس