کد خبر 558002
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

امیرعلی نبویان با کسب 702 هزار و 65 رای از مجموع آرای مردمی، عنوان برنده مسابقه لباهنگ برنامه خندوانه را کسب کرد. این مجری و نویسنده جوان که در فینال گلچینی از سه قطعه محسن چاوشی را اجرا کرده بود، توانست ارشا اقدسی و اشکان خطیبی را پشت‌سر گذاشته و در صدر انتخاب مخاطبان خندوانه بایستد.

به گزارش مشرق، امیرعلی نبویان با کسب 702 هزار و 65 رای از مجموع آرای مردمی، عنوان برنده مسابقه لباهنگ برنامه خندوانه را کسب کرد. این مجری و نویسنده جوان که در فینال گلچینی از سه قطعه محسن چاوشی را اجرا کرده بود، توانست ارشا اقدسی و اشکان خطیبی را پشت‌سر گذاشته و در صدر انتخاب مخاطبان خندوانه بایستد.

مخاطبان و دوستداران لباهنگ پنج روز فرصت داشتند تا به منتخب خود رای بدهند.

پس از نبویان، ارشا اقدسی و اشکان خطیبی به ترتیب با 461 هزار و 49 و 165 هزار و 785 رای در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در برنامه پنجشنبه شب خندوانه، رامبد جوان با اشاره به ثبت بیش از هفت میلیون رای علاقه‌مندان در این مسابقه لباهنگ گفت: ما قصد نداشتیم که تا آخر سال این‌طور لباهنگ و برنامه را پخش کنیم و آن‌قدرها هم یک تخته‌مان کم نیست، بلکه برای تفریح و ایجاد بهانه شادی در ایام عید این تصمیم را گرفتیم و باز هم از حمایت‌های شما ممنونم.

در ادامه مهمانانی که همه از شرکت‌کنندگان لباهنگ بودند، در استودیو حاضر شدند.

امیرحسین مدرس، علی لک‌پوریان، علیرضا کمالی، امیرحسین رستمی و میلاد کی‌مرام به عنوان سری اول مهمانان روی صحنه آمدند. بعد از یک رفت و برگشت، جوان، علی زندوکیلی را دعوت کرد و ضمن درخواست اجرای قطعه‌ای از او خواست تا آنها را در عملیات محیرالعقول اهدای جوایز یاری کند. بعد از این هم مهمانان همراه جناب خان دوباره حاضر شدند و کی‌مرام پیراهن تیم ملوان را به او هدیه کرد.

{$sepehr_media_1475719_400_300}
دانلود

جناب خان هم ضمن تشکر پس از آن که رامبد او را دوست خود خواند، اعلام کرد مساله این رفاقت را در جوامع تکذیب کرده و حالا هم در رسانه‌ها قصد تکذیب دارد.

نبویان هم بعد از حضورش روی صحنه به درخواست جوان آرزو کرد که بعد از سلامتی، خدا این سعه صدر را بدهد که اخلاق را پاس بداریم و به هم احترام بگذاریم.

در ادامه، سالار عقیلی روی صحنه آمد و ضمن خواندن قطعه «خوشه‌چین»، از اجرای خوب اقدسی و خاطره شبی گفت که در فرودگاه با وجود این‌که از گیت رد شده بود، با شنیدن قطعه «ایران» از داخل سالن مجددا بازمی‌گردد و تا آخر اجرای ارشا اقدسی را با آن جلوه‌های ویژه در حالی می‌بیند که همه سوار هواپیما شده بودند.

نبویان جایزه‌اش را از دست سالار عقیلی گرفت و ضمن تشکر از مردم آمل و مازندران گفت: من هم نیمی از این هدیه را به زخم زندگی‌ام می‌زنم و باقی را به مرکز توانبخشی آمل اهدا می‌کنم.


منبع: جام جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس