نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌کل بانک مرکزی باید اطلاع‌رسانی کند که اگر سوئیفیتی باز شده با چه کشورها و چه بانک‌هایی بوده و گشایش‌های صورت گرفته در فضای پسابرجام در چه زمینه‌هایی بوده است.

سیف بگوید با چه بانک‌های سوئیفت امضاء شدهبه گزارش مشرق، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات مسئولان دولتی مبنی بر باز شدن سوئیفت از سوی بانک‌های خارجی برای بانک‌های ایرانی گفت: اگر سوئیفت برای بانک‌های ایرانی باز شده باید رئیس‌کل بانک مرکزی اطلاع‌رسانی کند. اگر سوئیفتی باز شده با چه بانک‌ها و چه کشورهایی بوده و اینکه چه گشایش‌هایی ایجاد شده است.

وی افزود: سوئیفت مسئله‌ای است که همه با آن سر و کار دارند و می‌خواهند فعالیت‌های اقتصادی خود را داشته باشند و اطلاع‌رسانی دقیقی باید در این باره صورت پذیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: دولت اطلاع‌رسانی صحیح و درستی در خصوص برجام ندارد و نکته دیگر این است که این اطلاع‌رسانی نباید تنها از طریق آقای عراقچی انجام شود بلکه باید توسط واحد مربوطه و مسئول صورت پذیرد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه تجار به آقای عراقچی اعتمادی ندارند چراکه حرف‌هایی که آقای عراقچی می‌زند خلاف آن ثابت می‌‌شود و این مقام مسئول در وزارت امور خارجه نیز امروزه وجهه خود را تقریبا از دست داده است که این مسئله برای تیم مذاکره‌کننده و هم تیمی که بر برجام نظارت می‌کند خوب نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس