کد خبر 557563
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳

رايزن نمايندگي دائم ايران در سازمان ملل در پاسخ به اظهارات بي اساس نماينده رژيم صهيونيستي گفت سخن از مبارزه با تروريسم از زبان نماينده رژيمي كه از آغاز پيدايش با ماهيتي تروريستي مسئول ترور هزاران نفر از مخالفان خود بوده و دستش به خون 17 هزار ايراني ازجمله دانشمندان هسته اي ايران آلوده شده مضحك است.

به گزارش مشرق، جواد صفايي رايزن نمايندگي دائم جمهوري اسلامي ايران روز پنجشنبه به اظهارات و ادعاهاي تكراري نمايندگان رژيم صهيونيستي و عربستان سعودي كه با يكديگر در حمله به ايران همصدا شده بودند پاسخ داد.
صفايي در پاسخ به سخن پراكني هاي بي اساس نماينده رژيم صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران، گفت: رژيم صهيونيستي خود بزرگترين حامي تروريسم در جهان است و از ابتداي پيدايش، ماهيت تروريستي داشته و مسئول ترور هزاران نفر از مخالفان خود از جمله 17 هزار نفر ايراني و بويژه دانشمندان هسته اي ايران است.
وي افزود: اشغالگري اسرائيل عليه فلسطينيان يكي از بارزترين اشكال تروريسم است كه در شش دهه گذشته ادامه داشته است.
رايزن نمايندگي دائم ايران در سازمان ملل افزود، نماينده چنين رژيمي طبعا آخرين كسي است كه اجازه دارد از مبارزه با تروريسم سخن بگويد.
صفايي همچنين در پاسخ به نماينده عربستان سعودي نيز گفت: طرح اتهامات عليه ايران از سوي نماينده عربستان سعودي تلاشي بيهوده براي منحرف ساختن توجه بين المللي از رژيمي است كه خاستگاه و منشاء تروريسم، افراط گرايي و ايدئولوژي تكفيري بعنوان جوهر همه اقدامات تروريستي اخير بوده و خطرناكترين و مخرب ترين عامل و محرك جنگ هاي فرقه اي در خاورميانه بشمار مي رود.
وي افزود: اتهام ثبات زدايي در منطقه نيز بيش از هر كشوري، برازنده سعودي ها است كه در تهاجم به دو كشور در سالهاي اخير و مقابله نظامي با مردم اين كشورها سرشت خود را به نمايش گذاشته اند.
صفايي در ادامه گفت تهاجم نظامي عربستان به كشور يمن و پيامدهاي انساني آن نمونه روشني از تلاش سعودي ها براي تحميل اراده خود بر مردم كشورهاي ديگر است.
عضو و رايزن نمايندگي دائم كشورمان در سازمان ملل تاكيد كرد كه دولت جمهوري اسلامي ايران در همه جبهه هاي مبارزه با تروريزم حضوري فعالانه داشته و مرزهاي خود را به روي كليه فعاليت هاي تروريستي بسته نگاه داشته است و به مبارزه قاطعانه خود با تهديدهاي تروريستي ادامه خواهد داد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس