کد خبر 557398
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

انزلی- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ابراز رضایت از عملکرد ناوگان شمال گفت: ناوگان شمال در سال ۹۵ پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهد کرد.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه مراسم الحاق داک دو هزار تنی گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خود در ستاد فرماندهی منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) اظهار کرد: داک دو هزار تنی به افتخار استان گیلان و مردم دلاورش نامگذاری شده است.

وی افزود: الحاق این داک، توان فنی و تعمیراتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را بالا برده که به موجب آن توان رزمی ارتش نیز افزایش می باید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور وزیر دفاع در مراسم الحاق داک خاطرنشان کرد: این شناور را در مجتمع صنایع دریایی شهید تمجیدی ساخته ایم که این مجتمع زیر مجموعه وزارت دفاع و نیروهای مسلح است.

دریادار سیاری درباره عملکرد نیروی دریایی در سال ۹۴ گفت: نیروی دریایی با توجه به انجام رزمایش ها، تمرینات، الحاق و سفر به کشورهای خارجی، آمادگی رزمی خود را به خوبی افزایش داده و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

وی نام گذاری منطقه چهارم نیروی دریایی به نام مبارک امام رضا(ع) را یک برکت دانست و عنوان کرد: پرچم این امام بزرگوار همیشه در این منطقه برافراشته بوده و این موضوع موجب خیر و برکت برای منطقه شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: اقدامات موثری در ناوگان شمال انجام گرفته که موجب توسعه، اقتدار و توانمندی این ناوگان شده است که قطعا در سال ۹۵ نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

دریادار سیاری با اشاره به برنامه های این ارگان در سال ۹۵ اظهار کرد: برقراری امنیت در دریاهای شمال و جنوب، حفاظت از منافع و منابع جمهوری اسلامی در دریاها، ساخت تجهیزات و ادوات جدید، حضور در سطح دریاها، ارتقاء توانایی رزمی برای مقابله با هرگونه تهدید و پرورش نیروی انسانی مناسب و کارآمد در دستور کار نیروی دریایی در سال جاری قرار دارد.

وی تصریح کرد: مجموع همه برنامه های سال ۹۵ باعث خواهد شد که معنای نیروی دریایی راهبردی بیشتر تحقق پیدا کند و با اقداماتی موثر این برنامه ها محقق می شود.

 پس از مراسم الحاق داک دو هزار تنی گیلان امیر سیاری با حضور در جمع همرزمان دریادل خود تدابیر فرمانده معظم کل قوا را ابلاغ کرده تا آنان این فرامین و تدابیر را سر لوحه کار خویش قرار دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    میگن سهند به زودی رونمایی میشه جووووووووووووووووووون
  • علیا ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    سهند رونمایی شده. احتمالن منظور شما الحاق به نیروی دریایی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس