کد خبر 557220
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

مشاور وزیر نیرو در امور بانوان گفت: فرصت بسیار خوبی است که زنان می‌توانند مطالبات خود را از طریق سامانه پیامکی 101 با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مطرح و آن‌ها را پیگیری کنند. این کار همان رویکرد برنامه‌ریزی با مردم برای مردم است که معاونت امور زنان در اجرای آن پیشقدم شد.

به گزارش مشرق، فاطمه قیومی با بیان اینکه سامانه 101 امکان برقراری ارتباطی سریع، مختصر، کوتاه و مفید را برای زنان در تمامی نقاط مختلف کشور فراهم می‌کند، گفت: زنان از اقشار مختلف جامعه از این طریق می‌توانند به سرعت مسائل، مشکلات و مطالبات خود را بیان و حل کنند.

وی افزود: معاونت امور زنان باید بانک اطلاعاتی قوی‌ای از مشکلات و امور بانوان داشته باشد تا بتواند از این طریق به مشکلات آنها رسیدگی کند. این سامانه اولین پایگاه برای طرح مسائل زنان کشور است که امیدواریم در آینده به حیطه حل مساله و مشکلات عامه مردم بخصوص زنان جامعه ورود پیدا کند.

قیومی گفت: این سامانه باید قدرت اجرایی داشته باشد و بدین طریق مباحثی که وارد سامانه می‌شود عملیاتی شود و چالش‌ها را برطرف کند. با توجه به اینکه در سامانه پیامکی ١٠١ آموزش حقوقی و اجتماعی خوبی مطرح است، وزارت نیرو به تمام زیرمجموعه‌های خود اعلام کرده که از آن آگاهی پیدا کند و بدین وسیله حمایت‌های خود را از معاونت امور زنان ریاست جمهوری در راستای کمک به حل مشکلات بانوان کشور اعلام می‌کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس