کد خبر 557171
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

رئیس جمهور سوریه:مردم سوریه نسبت به توطئه های خارجی هوشیار بودند برای همین شور و شوق زیادی از آن ها برای مشارکت در انتخابات قبل چه ریاست جمهوری و چه پارلمانی دیدیم.

گروه فیلم و صوت مشرق- انتخابات پارلمانی سوریه با مشارکت ۳۵۰۰ نامزد برای انتخاب ۲۵۰ نماینده دومین پارلمان پس از تعدیل قانون اساسی در سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شد.


{$sepehr_media_1472305_400_300}
دانلود



اظهارات بشار اسد پس از اخذ رأی:
 " رئیس جمهور سوریه پس از انداختن رأی خود در صندوق در انتخابات پارلمانی گفت: مردم سوریه وارد جنگی شدند که عمر آن پنج سال است. تروریست ها در طول این سال ها خون بی گناهان را ریختند و زیرساخت ها را نابود کردند اما در تحقق هدف اصلی یعنی نابودی ساختار اساسی در سوریه یعنی ساختار اجتماعی هویت ملی شکست خوردند. 

اسد گفت: مردم سوریه نسبت به توطئه های خارجی هوشیار بودند برای همین شور و شوق زیادی از آن ها برای مشارکت در انتخابات قبل چه ریاست جمهوری و چه پارلمانی دیدیم. امروز نیز شاهد مشارکت گسترده تمامی بخش های جامعه در انتخابات هستیم.

اسد گفت: مشارکت در این انتخابات شامل تمامی بخش های جامعه و در رأس آن خانواده هایی است که فرزندان خود را در عملیات علیه تروریست ها و در راه وطن از دست داده اند. وطن خاک، مردم و نهادهاست و قانون اساسی این مسائل را کنار هم جمع می کند.

وی افزود: کاملا طبیعی است که امروز ما در انتخابات شرکت کنیم و شاهد شور وشوق شهروندان در ساعات اولیه انتخابات باشیم.

انتخابات پارلمانی سوریه دیروز چهارشنبه همزمان با مذاکرات آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس