کد خبر 556643
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

اینفانتینو رئیس فیفا در تهران گفت که اجازه نمی دهد سیاست در فوتبال دخالت کند.

به گزارش مشرق، عراق اعلام کرد ایران را به عنوان میزبان بازی های خود انتخاب کرده است. این تیم در گروه دوم رقابت های مرحله نهایی قرار دارد و با عربستان همگروه است. میزبانی ایران برای بازی های عراق، یعنی سفر تیم ملی عربستان به تهران! این خبری بود که دیروز مثل بمب صدا کرد.

بی شک عربستانی ها از همین حالا جوسازی خود را آغاز می کنند. اما آنها این وسط دچار یک اشتباه شده اند و تصور می کنند afc تصمیم گیرنده اصلی در این زمینه است اما بازی های مقدماتی جام جهانی زیر نظر فیفا برگزار می شود و فدراسیون جهانی فوتبال باید در این باره تصمیم گیرنده باشند.

همین چند وقت پیش اینفانتیو در تهران به دفاع از امنیت کشورمان پرداخت و گفت قرار نیست بازی های سیاسی قاطی فوتبال شود. ناگفته پیداست اگر عراق پای حرف های خود بایستد، به احتمال فراوان ایران میزبان بازی عراق و عربستان خواهد بود؛ مگر اینکه آل صعود این بار از کانال های دیگری اقدام کند و با دلارهای خود، عراق را قانع به بازی در زمین دیگری کند. بی شک سفر عربستان به تهران و برگزاری بازی در آزادی، می تواند یک آزمون برای ایرانی ها باشد. در صورتی که آنها بدون هیچ مشکلی به ایران بیایند و در ورزشگاه هم اتفاقی نیفتد، دیگر بهانه ای حداقل برای گرفتن میزبانی از ایران در بازی های ملی با عربستان نیست.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    ببین یعنی از همین الان دارم نارنجکامو میپیچم مغز بازیکنان عربستاری رو متلاشی میکنیم
  • علی ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    در اینصورت به سعودیها کمک کرده ای تا وانمود کنند ادعایشان درست بوده.
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    تهرانی ها فقط به طرفداری عراقی ها به میدان برید...نرید باز بمب بترکونید که کلا این بازی زیر دوربین های جهانه و ابروریزی میشه
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    همون بهتر که میزبانی رو ندن به ایران این تماشاگران تهرانی جنبه همچین بازی رو ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس