کد خبر 556436
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

یک روزنامه عربستانی مدعی شد که مسئولان فدراسیون فوتبال عراق باید برای بازی با تیم ملی عربستان، به جای ایران کشور اردن یا یک کشور دیگر در حاشیه خلیج فارس را انتخاب کند.

به گزارش مشرق، بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی انتخابی جام جهانی روسیه، فدراسیون فوتبال عراق، ضمن اعلام انتخاب راضی شنیشل به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور، تاکید کرد که این تیم، کشور ایران را به عنوان زمین بی طرف برای مسابقات انتخابی جام جهانی انتخاب کرده است.

تیم‌ عراق در گروه دوم انتخابی جام جهانی روسیه با تیم‌های استرالیا، ژاپن، عربستان، امارات و تایلند همگروه شده است.

این در حالی است که عربستانی‌ها مخالف برگزاری بازی با عراق در ایران هستند. روزنامه الشرق الاوسط در شماره امروز سه شنبه خود و پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی، گزارش کاملی را از احتمالات همگروهی عربستان با تیم‌های مختلف منتشر کرده بود که در این گزارش، دیدار با تیم ملی عراق در ایران پیش بینی شده بود.

الشرق الاوسط در این خصوص نوشته بود: احتمال هم گروهی عربستان با ایران، سوریه و عراق وجود دارد که بازی با این سه تیم در زمین بی طرف برگزار خواهد شد ... سوریه که کشور عمان را برای میزبانی از حریفانش انتخاب کرده بود. عراق هم خواستار بازی در کشور ایران بوده است که لازم است این رویه را عوض کند و با عربستان در کشور اردن یا یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بازی کند!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسام ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    چه شود این بازی توی ايران برگزار بشه
  • حسام ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    یعنی همچین روزی میاد
  • مسلم اف ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    آفرین بردولت مردان وفدراسیون فوتبال عراق که باایران اسلامی قدرتمندمتحدمیباشد.به امیدذلیلی هرچه بیشترحکومت خاندان آل یهمود سفیانی
  • مسلم اف ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    آفرین بردولت مردان وفدراسیون فوتبال عراق که باایران اسلامی قدرتمندمتحدمیباشد.به امیدذلیلی هرچه بیشترحکومت خاندان آل یهمود سفیانی
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    مطمئن باشيد كه عراق با عربستان كنار مياد و ميره جاي ديگه بازي ميكنه. شك نكنين

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس