کد خبر 556246
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

رئیس کل دادگستری استان اصفهان دستور رسیدگی ویژه و خارج از نوبت پرونده شهادت مأمور دایره مبارزه با مواد مخدر را صادر کرد.

به گزارش مشرق، احمد خسروی‌وفا اظهار داشت: پرونده شهادت شهید اصغر قضاوی که در حین انجام وظیفه و در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان نائین به درجه رفیع شهادت نایل شد، به‌صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و در کمترین زمان منتهی به صدور رأی خواهد شد.

وی افزود: در این پرونده 4 نفر دستگیر شدند و با حکم بازداشت موقت هم‌اکنون در زندان به‌سر می‌برند.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با اشرار و قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد می‌کند و متهمان این پرونده پس از صدور رأی نهایی به مجازات قانونی خود می‌رسند.

وی از شهید اصغر قضاوی به‌عنوان یکی از مأموران پاک، خالص و تلاش‌گر یاد کرد و شهادت ایشان را به‌خانواده معظم وی و مردم شهید پرور استان اصفهان تبریک و تسلیت گفت.

  ظهر جمعه مأموران مبارزه با مواد مخدر و انتظامی نائین در یگان تکاوری استان اصفهان، با اکیپ مسلحی از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در مسیر نائین درگیر شدند.

در این حادثه مقدار 527 کیلوگرم مواد‌مخدر از نوع تریاک و حشیش، 3 قبضه سلاح کلاشینکف، مقدار زیادی مهمات و فشنگ‌های مربوطه، 3 دستگاه خودرو و تجهیزات مخابراتی کشف و ضبط شد؛ در این عملیات انتظامی اصغر قضاوی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به درجه والای شهادت نائل شد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس