بازیکن سابق سرخابی‌ها گفت: رحمتی با کل پرسپولیس برابری می‌کند چرا که بسیاری از فرصت‌های سرخ‌پوشان را می‌گیرد.

به گزارش مشرق، بهزاد داداش‌زاده در خصوص حضورش در تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی اظهار داشت: من سال گذشته هم از این تیم پیشنهاد داشتم اما به خاطر برخی مشکلات مالی به توافق نرسیدیم و همین موضوع باعث شد که هدایت تیم فوتبال دسته دومی صنعت جوان ساری را بر عهده بگیرم. به هر حال امسال بار دیگر مذاکرات را انجام دادیم و روز گذشته به توافق رسیدیم.

وی در مورد اینکه هم در فوتبال فعالیت دارد و هم در فوتبال ساحلی، خاطرنشان کرد: بله من مدرک مربیگری A آسیا را دارم. در سال 2006 تا 2008 مربی تیم ملی فوتبال ساحلی بودم. پس از آن دو سال در فوتبال حضور داشتم و بار دیگر سرمربی ساحلی بازان شدم که به جام جهانی رفتیم. در سال 2012 یک باشگاه داشتم که مربی آن بودم و سال گذشته هم در تیم صنعت جوان ساری فعالیت می‌کردم که پس از به وجود آمدن مشکلاتی از این تیم جدا شدم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی در مورد اینکه حضور در فوتبال دشوارتر است یا فوتبال ساحلی، گفت: هر دوی آنها مشکلات خاص خود را دارند. آنچه که مسلم است این است که فوتبال ساحلی هزینه‌اش بسیار کمتر از فوتبال است و حاشیه‌های آن هم کمتر است اما هر دوی آنها نیاز به حمایت مسئولین دارد که مسائل مالی حرف اول را می‌زند.

بازیکن سابق سرخابی‌ها در مورد دربی 82 یادآور شد: فکر می‌کنم این دومین بازی حساس در تاریخ دربی است. حساس از این بابت که هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند. یک بار در سال 73 این اتفاق افتاد که دو تیم برای قهرمانی تلاش می‌کردند که من هم گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساندم. البته در آن بازی درگیری‌هایی هم به وجود آمد.

وی افزود: حساسیت این بازی باعث می‌شود که این دو تیم محتاطانه کار کنند و به نظرم بازی مساوی شود. البته اگر بخواهد بازی برنده‌ای داشته باشد آن برنده پرسپولیس است.

داداش‌زاده در مورد اینکه آیا معتقد است هر تیمی که در دربی پیروز شود قهرمان لیگ برتر می‌شود، تأکید کرد: اگر پرسپولیس برنده شود 90 درصد قهرمان است اما در صورتی که استقلال پیروز شود 50 درصد احتمال دارد بتواند قهرمانی را از آن خود کند چرا که بازی‌های آبی‌پوشان بسیار دشوارتر است اما پرسپولیس راه هموارتری را در ادامه لیگ دارد.

بازیکن سابق سرخابی‌ها در مورد شرایط دو تیم تأکید کرد: پرسپولیس از اول فصل سیر صعودی خود را داشته است اما استقلال نتوانسته خوب فعالیت داشته باشد و فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده است. استقلال همچون پرسپولیس نبود و به 20 سال گذشته بازگشت. در جمع کردن بازیکنان و حضور کادر فنی عقب افتاد و نتوانست آنطور که باید و شاید کار کند. هم‌اکنون هم به خاطر اینکه کادر فنی به بازیکنان جوان اعتماد نکرده با کمبود بازیکن روبه‌روست.

وی با اشاره به حضور رحمتی خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه استقلال یک کار بزرگ کرد که مهدی رحمتی را در بازگرداند. 50 درصد موفقیت استقلال به خاطر عملکرد خوب رحمتی بود و در دربی رفت هم دیدید که رحمتی برای استقلال بسیار موثر واقع شد. تقریبا رحمتی با کل پرسپولیس برابری می‌کند چرا که بسیاری از فرصت‌های سرخ‌پوشان را می‌گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس