کد خبر 555725
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

معاون اول رئیس‌جمهور از انرژی به عنوان عامل اصلی توسعه کشور یاد کرد و ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و تلاش ویژه برای افزایش بهره‌وری در همه بخش‌ها و بویژه بهره‌وری انرژی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی انرژی که ظهر امروز(دوشنبه) برگزار شد، از «انرژی» به عنوان عامل اصلی توسعه کشور یاد کرد و ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و تلاش ویژه برای افزایش بهره‌وری در همه بخش‌ها و به ویژه بهره‌وری انرژی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به ارائه گزارش نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درباره سند ملی راهبرد انرژی کشور، گفت: لازم است سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نظرات و دیدگاه‌های تکمیلی دستگاه‌های ذیربط متناسب با اقتضائات روز کشور که همه جوانب امر در سند ملی راهبرد انرژی کشور لحاظ شده باشد را دریافت کند تا در حوزه انرژی کشور تدوین گردد.

در این جلسه پیشنهاد وزارت نیرو برای راه‌اندازی واحد بخار نیروگاه‌های سیکل ترکیبی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در این زمینه اتخاذ شد.

در این نشست که وزرای نفت، نیرو، امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز حضور داشتند، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، گزارشی از بخش‌های مختلف سند ملی راهبرد انرژی کشور ارائه کرد و مقرر شد برای تکمیل این سند، نظرات دستگاه‌های مرتبط  دریافت و به آن اضافه شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس