کد خبر 555494
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:‌ خدا را شکر از همان ابتدای بازی توانستیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و در طول 90 دقیقه به غیر از دوگلی که به ثمر رساندیم موقعیت‌های دیگری هم داشتیم.

به گزارش مشرق،‌ مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد پیروزی 2 بر یک تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی خیلی سختی بود. در اصفهان کار ما واقعا دشوارتر هم شده بود. خدا را شکر از همان ابتدای بازی توانستیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و در طول 90 دقیقه به غیر از دوگلی که به ثمر رساندیم موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که می‌توانستیم تعداد گل‌هایمان را به 3 و 4 برسانیم. خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی گل برتری را بزنیم و 3 امتیاز را به دست آوریم.

وی در مورد خطای پنالتی که به سود ذوب‌آهن اعلام شد، تصریح کرد: فکر می‌کنم پنالتی نبود ولی به تصمیم داور احترام می‌گذارم.

کاپیتان تراکتورسازی در رابطه با اینکه در صحنه پنالتی اعتراض شدیدی به داور می‌کرد، اظهار داشت: فکر می‌کنم خطا اتفاق نیفتاده بود اما در شرایط بازی فشار روی ما زیاد است و باعث می‌شود گاهی اعتراض کنیم. البته خوشحالم که بعد از این پنالتی و گلی که دریافت کردیم توانستیم خودمان را پیدا کنیم و با کسب پیروزی به جایگاه خود در جدول بهبود ببخشیم.

وی در مورد اینکه آیا تیمش شانس قهرمانی دارد، اظهار داشت: صد در صد شانس قهرمانی داریم. هیچ کاری نشد ندارد و اگر خدا بخواهد این مهم دور از دسترس نیست. بازی‌های رو در رویی داریم که می‌توانیم در آنها تکلیف‌مان را روشن کنیم.

کیانی در رابطه با دیدار بعدی تیمش مقابل صبای قم گفت: بازی با صبا بسیار سخت و دشوار است. آنها علی دایی را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارند و تیم قدرتمندی ساختند. در این دیدار محکوم به برد هستیم و با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس