کد خبر 555416
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

هفته بیست و پنجم لیگ برتر با صدرنشینی استقلال خوزستان به پایان رسید و استقلال تهران در این هفته مساوی کرد تا بعد از هفته‌ها صدرجدول را از دست بدهد و پرسپولیس به هم امتیازی استقلال رسید.

به گزارش مشرق، هفته بیست و پنجم لیگ برتر با صدرنشینی استقلال خوزستان به پایان رسید. استقلال تهران در این هفته مساوی کرد تا بعد از هفته‌ها صدرجدول را از دست بدهد و البته هم امتیاز با پرسپولیس و برحسب تفاضل گل بهتر در رده دوم  قرار بگیرد.

پرسپولیس در این هفته در ثانیه‌های پایانی موفق به پیروزی برابر ملوان شد و تراکتورسازی و نفت تهران هم با پیروزی به 5 امتیازی صدرجدول رسیدند و حالا مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی هستند.

معجزه گسترش فولاد شگفت انگیز

در یکی از زیباترین بازی‌های این هفته تیم گسترش فولاد تبریز در ادامه روند فوق‌العاده خود موفق شد راه آهن را در بازی که 10 نفره بود با پیروزی 3 بر 2 به پایان برساند. این تیم در این روزها با آمادگی بالایی در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند و اگر این روند را زودتر شروع می‌کرد امروز این تیم بدون تردید مدعی جدی عنوان قهرمانی بود. گسترش فولاد در این هفته‌ها بهترین شکل از فوتبال را در بین تمام تیم‌های لیگ برتری ارائه می‌کند و همچنان امیدوار به کسب سهمیه آسیایی است. راه آهن با این شکست که اتفاقا بازی خوبی هم به نمایش گذاشت یک گام به سقوط به لیگ یک نزدیک تر شد.

هشت نکته از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خوزستانی‌ها برنده دربی هم نام‌ها

در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته تیم استقلال خوزستان با پیروزی برابر استقلال اهواز قعر جدولی صدرجدول صعود کرد تا شاگردان عبدالله ویسی یک گام دیگر به خلق بزرگترین شگفتی تاریخ لیگ برتر نزدیک‌تر شودند. در این بازی فرناندو دخسوس با ثبت سیزدهمین کلین شیت فصل خود موفق شد یک آمار فوق العاده به جای بگذارد. این تیم با تنها 13 گل خورده بهترین آمار را در بین تمام تیم‌های لیگ برتری را دارد و از این نظر می‌توان این تیم را شایسته عنوان قهرمانی دانست.

هشت نکته از هفته بیست و پنجم لیگ برتر سنگین‌ترین شکست تاریخ مربیگری آقا معلم

در یکی از عجیب‌ترین بازی‌های این هفته تیم صبا با 4 گل سایپا را شکست تا این تیم عملا از کورس رقابت بر سر کسب سهمیه آسیایی خارج شود. این سنگین‌ترین شکست مجید جلالی در تاریخ مربیگری‌اش است و دقیقا زمانی اتفاق افتاد که در طول این هفته صحبت‌هایی در مورد برکناری او مطرح شده بود. صبا در این بازی بعد از 9 هفته موفق به پیروزی شد و البته این بهترین پیروزی این تیم در طول 2 فصل گذشته بوده است.

هشت نکته از هفته بیست و پنجم لیگ برترفولاد روی ریل موفقیت

تیم فوتبال فولاد با تک گل اسماعیل شریفات موفق شد 3 امتیاز حساس بازی با سیاه جامگان را بدست بیاورد. سیاه‌جامگان در این بازی موقعیت‌های عالی گلزنی را از دست داد و فولاد از تک موقعیت خود استفاده کرد. فولاد با این پیروزی در نیم فصل دوم 18 امتیاز بدست آورده است که بدون احتساب بازی‌های نیم فصل اول جزو تیم‌های بالانشین جدول محسوب می‌شود. این بهترین پاداش برای مدیران فولاد است که اسکوچیچ را حفظ کردند و مزد حمایت از سرمربی خود را گرفتند.

پرسپولیس، خوش‌شانس‌ترین تیم هفته

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان یکی از مهمترین بازی‌های خود در راه قهرمانی را با موفقیت پشت سرگذاشت. در این بازی پرسپولیس تا دقیقه 94 با نتیجه تساوی یک-یک به کارش ادامه می‌داد اما ضربه سر کمال کامیابی‌نیا در ثانیه‌های پایانی بازی 3 امتیاز شیرین را به هواداران این تیم پیش از دربی هدیه داد. شاید بدترین  خبر برای پرسپولیسی ها محرومیت کمال کامیابی نیا از دربی باشد. باید دید پرسپولیس در نبود کامیابی‌نیا از کدام بازیکن در پست هافبک دفاعی خود استفاده خواهد کرد.

هشت نکته از هفته بیست و پنجم لیگ برتر آخرین پیروزی نفت تهران در لیگ برتر؟

در یکی از عجیب‌ترین بازی‌های این هفته نفت تهران بی پول‌ترین تیم این روزهای لیگ برتر موفق شد پدیده را شکست بدهد و به 5 امتیازی صدرجدول برسد. این اتفاق در حالی رخ داد که اعضای تیم فوتبال نفت تهران شب قبل از بازی به دلیل مشکلات مالی نتوانستند اردوی خود را برگزار کنند و از خانه‌هایش به ورزشگاه تختی رفتند. منصور قنبرزاده ادعا کرده که باشگاه نفت تهران توان سفر به اهواز برای برگزاری بازی با استقلال این شهر را ندارد تا این شائبه به وجود بیاید که این تیم قرار است از لیگ برتر کنار بکشد.

 ژنرال در تراکتورسازی معجزه می‌کند

تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه روند فوق‌العاده خود در این هفته موفق شد در دقایقی پایانی ذوب آهن را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد تا ضمن رسیدن به 5 امتیازی صدرجدول، نتایج عالی خود در هفته‌های گذشته را تداوم ببخشد. امیر قلعه‌نویی در نیم فصل اول تیمی را تحویل گرفت که در رتبه‌های انتهایی جدول رده بندی بود اما حالا تیمی ساخته که به صورت جدی مدعی کسب عنوان قهرمانی است و تنها منتظر لغزش مدعیان قهرمانی باقی خواهد ماند.

هشت نکته از هفته بیست و پنجم لیگ برتر

استقلال با استرس به دربی رسید

تیم فوتبال استقلال در ادامه نتایج پرنوسان خود شب گذشته برابر سپاهان به تساوی بدون گل رضایت داد تا این تیم با استرس به بازی دربی برسد. شاگردان مظلومی در این بازی در خلق موقعیت روی دروازه سپاهان بحران زده کاملا ناموفق بودند و البته خوش شانس بودند که بازی را واگذار نکردند. بی‌تردید آخرین فرصت استقلال برای رسیدن به عنوان قهرمانی دربی روی جمعه است، بازی که آبی‌ها می توانند با پیروزی در آن همه چیز را به نفع خود تغییر بدهند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس