کد خبر 555314
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷

بختیار رحمانی تا پیش از بازی امروز برابر ذوب آهن تنها 3 گل در نیم‌فصل نخست برای تراکتورسازان به ثمر رسانده بود؛ سه گلی که 2 تای آنها نصیب ذوب‌آهن در دیدار رفت شده بود.

بختیار
گروه ورزشی مشرق - بختیار رحمانی که در اوایل نیم فصل دوم با قلعه نویی و تراکتورسازی به مشکل برخورد و حتی از تمرینات هم اخراج و راهی پادگان شد این روزها در ترکیب تیمش هم در لیگ برتر و هم در آسیا خوش می درخشد.

این هافبک خلاق را باید تاثیرگذارترین بازیکن بازی ذوب‌آهن و تراکتورسازی نامید. هافبکی که در دقیقه 62 بازی، جای ایوب کلانتری را گرفت. بختیار 7 دقیقه بعد از ورود به زمین روی یک ضربه ایستگاهی، «تماشایی» دروازه محمدرشید مظاهری و ذوب‌آهن را برای مرتبه اول گشود تا نتیجه بازی به تساوی کشیده شود.

بختیار در دقیقه 86 هم با ارسال زیبای خود از جناح چپ، خالد شفیعی دیگر تازه‌وارد تراکتورسازان را در موقعیت گلزنی قرار داد تا عملا نقشی پررنگ در کسب پیروزی تبریزی‌ها ایفا کند.

نکته جالب‌توجه اینکه بختیار رحمانی تا پیش از بازی امروز تنها 3 گل در نیم‌فصل نخست برای تراکتورسازان به ثمر رسانده بود؛ سه گلی که 2 تای آنها نصیب ذوب‌آهن در دیدار رفت شده بود.

تراکتور با امیر 64 درصد امتیازات را گرفته

امیر قلعه‌نویی با در تعویض طلایی‌اش بختیار رحمانی و خالد شفیعی بازی یک بر صفر باخته را از میزبانش ذوب‌آهن 2 بر یک برد تا نشان دهد کارش را بلد است.

قلعه‌نویی بعد از نتایج نامطلوب تونی اولیویرا از هفته چهاردهم فصل جاری لیگ برتر- هدایت تبریزی‌ها را برعهده گرفت تا هفته به هفته شرایط تراکتورسازان بهتر شود. پرافتخارترین سرمربی ادوار لیگ برتر با ثبت پیروزی خارج از خانه عصر روز گذشته تبریزی‌ها، به رکورد کسب 64 درصد امتیازات ممکن دست پیدا کرده است.

تراکتورسازان طی 12 بازی اخیر صاحب 6 پیروزی و 5 تساوی شده‌اند تا 23 امتیاز از 36 امتیاز ممکن را به حساب خود واریز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس