کد خبر 555052
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

یک روزنامه الجزایری در جدیدترین خبر اعلام کرد دو سرمربی سرشناس ایتالیایی از لیست فدراسیون الجزایر برای هدایت تیم‌ملی این کشور به خاطر پیشنهاد رقم بالا حذف شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال الجزایر که هفته گذشته گورکوف، سرمربی فرانسوی خود را به خاطر کسب نتایج ضعیف اخراج کرد، اکنون به دنبال سرمربی خارجی خوبی است تا سابقه هدایت تیم‌ملی کشوری را در کارنامه خود داشته باشد.

چند روز پیش یکی از روزنامه‌های الجزایر نام کارلوس کی‌روش را در لیست فدراسیون فوتبال الجزایر قرار داده بود و اعلام کرده بود که این سرمربی سرشناس پرتغالی رزومه‌ای را به فدراسیون این کشور فرستاده است و وکلیش در حال مذاکره است.

البته در کنار کی‌روش گزینه‌های دیگری از جمله مارچلو لیپی و فابیو کاپلو دو سرمربی سرشناس ایتالیایی مطرح شدند.

فدراسیون الجزایر با وجود اینکه این گزینه‌ها را تکذیب کرد اما روزنامه الشروق که یکی از مشهورترین مطبوعات این کشور است امروز بار دیگر از منابع نزدیک به فدراسیون این کشور نوشت: لیپی و کاپلو، رئیس فدراسیون الجزیر را در شوک قرار دادند زیرا هر دو آنها رقم بسیار بالایی را برای هدایت تیم ملی الجزایر پیشنهاد دادند که از توان فدارسیون خارج است. این دو گزینه که به خاطر قرارداد مالی حذف می‌شوند و کار برای روراوه رئیس فدراسیون الجزایر سخت شده زیرا گزینه‌هایش محدود شده است.

روز گذشته نیز جمال بلماضی سرمربی لخویا قطر و لوپتگی سرمربی سابق پوروتو از لیست فدرسیون الجزایر بانا بر دلایلی حذف شدند.

این روزنامه الجزایری در ادامه خبر داد: فدراسیون الجزایر تاکید کرده است که تا مبلغ 150 هزار دلار حقوق می‌تواند بپردازد. در نتیجه این دو سرمربی سرشناس ایتالیایی رقمی بسیار بالاتر از این مبلغ ارائه دادند که فدرسیون این کشور نمی‌تواند آن را بپردازد.

با این خبر از روزنامه الجزایری چند گزینه دیگر می‌ماند که یکی از آنها کی‌روش سرمربی تیم‌ملی کشورمان است که در نشست روز گذشته با هیئت رئیسه فدراسیون تاکید کرده بود: فدراسیون با استعفا او موافقت کند زیرا دیگر نمی‌تواند با تیم ملی ادامه دهد. البته در سایر صحبت‌هایش مطرح کرده بود که پیشنهادی جز ایران برای ادامه همکاری در حال حاضر ندارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس