رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: بانک مرکزی اتحادیه اروپا در شرف رایزنی با خزانه داری آمریکا برای تعیین شرایط پسا برجام و مشخص کردن چگونگی همکاری با ایران هستند تا شامل تحریم‌های اولیه آمریکا نشوند.

به گزارش مشرق، محمد لاهوتی درباره آخرین وضعیت برقراری روابط بانکی اظهار کرد: بانک مرکزی ایران به شدت دنبال برقراری روابط بانکی با سایر کشور ها است و بانک‌های داخلی نیز باید ارتباط کارگزاری خود را برقرار کنند، اما باید اذعان داشت برای رفع این مشکل قرار دادی دو جانبه با بانک‌های دیگر کشورها نیاز است.

وی افزود: ما اعلام آمادگی می‌کنیم تا با بانک های اروپایی کار کنیم اما آنها نیز باید بپذیرند و مشکل اینجاست که آنها به دلیل نگرانی های که دارند نمی‌پذیرند.

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران ادامه داد: بانک مرکزی اتحادیه اروپا در شرف رایزنی با خزانه داری آمریکا برای تعیین شرایط پسا برجام است تا مشخص شود که به چگونه با  ایران می‌توانند همکاری کنند تا شامل تحریم‌های اولیه آمریکا نشوند.

وی تصریح کرد:بانک‌های اروپایی منتظر دستور العمل خزانه داری آمریکا هستند و من فکم که به زودی این کار انجام می‌شود. 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد22 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    یعنی سوئیفت برقرار شده که دهن منتقدین بسته بشه ولی بانک ها همکاری نمی کنن در اصل هیچ اتفاقی نیوفتاده ولی میشه گفت دیوار های تحریم ترک برداشت ولی کسی نمی گه که این ترک بخاطر پوست اندازیه و برای مقابله با این پوست جدید دیگه دست ما خالی شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس