کد خبر 554417
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه هیأت رئیسه با اشاره به حضور سرمربی تیم ملی اظهار داشت: کی‌روش در جلسه حاضر شده تا مشکلات پیش روی تیم ملی را بگوید.

به گزارش مشرق، اولین نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، محمود اسلامیان، مهدی تاج، الهه عرب عامری، حیدر بهاروند، غلامرضا بهروان، فریدون اصفهانیان، شهرام دبیری، شهاب الدین عزیزی خادم و علیرضا اسدی صبح امروز در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال آغاز شد.

در ابتدای این نشست علی کفاشیان، ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رجب به اعضای هیات رئیسه گفت: از اسدی، کلیه همکاران، شما و تمامی افرادی که در طول تعطیلات نوروز فعالیت داشته اند و بازیهای تیم های ملی فوتبال را پوشش داده اند تشکر می کنم. همانطور که می دانید تیم ملی فوتبال بزرگسالان دو بازی با تیم های عمان و هند داشت، تیم ملی جوانان دو بازی دوستانه با تیم ملی امید سنگاپور داشت، تیم ملی فوتبال زیر 19 سال بانوان در تورنمنت سوچی روسیه حضور داشته و همچنین اردوهای تدارکاتی مختلفی برای تیم های فوتبال بانوان برگزار شد. حضور اسلامیان در تمرینات تیم ملی و همچنین اعضای هیات رئیسه در بازیهای تیم ملی نشان می دهد که تیم ملی برای تک تک ما مهم باست.

وی تصریح کرد: تیم های ملی عراق، تایلند، افغانستان، سنگاپور و ویتنام برای رقابتهای مقدماتی جام جهانی و سوریه برای برگزاری دیدار دوستانه در ایران حضور داشتند و با توجه به شرایطی که تیم های فوق داشتند، کشور ما میزبانی رقابتهای آنها را بر عهده داشت. در واقع در طول تعطیلات سال خوب و پرتلاشی را با بهترین شکل ممکن آغاز کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در قسمت سازمان لیگ نیز رقابتهای لیگ در دره های مختلف برگزار شد و تیم های ایرانی حاضر در جام باشگاههای آسیا نیز حضور داشته و مسابقات خود را برگزار کردند.

کفاشیان یادآور شد: از کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال نیز به خاطر اینکه تیمی مقتدر را برای رقابتهای مقدماتی جام جهانی آماده کرد و توانستیم با پیروزی های پی در پی به مرحله نهایی مقتدرانه صعود کنیم، تشکر می کنم. به هرحال در شرایط حساسی هستیم  و این دوره حساس از امروز تا خرداد سال آینده به منظور حضور در جام جهانی آغاز شده و باید تلاش خود را برای آمادگی تیم بکار گیریم. قبل از سال جدید با کی روش، سرمربی تیم ملی جلسه ای را داشته و برنامه های تیم ملی را مرور کردیم و امروز نیز سرمربی تیم ملی در نشست هیات رئیسه حضور پیدا می کند تا برنامه های خود و مشکلات موجود بر سر راه تیم ملی و اجرای برنامه های خود را ارائه کند.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس