کد خبر 553337
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

پس از مشرف شدن جوان سوئیسی به اسلام عقد دائم این زوج جوان توسط تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) جاری شد.

به گزارش مشرق، دک جوان دانشجو از کشور سوئیس در حرم شاهچراغ و حضور تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با ادای شهادت به یکتائی خداوند، دلالت بر رسالت پیامبراکرم (ص) و شهادت به ولایت امیرالمومنین(ع) به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری روی آورد.

در این مراسم آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان از روی آوردن این جوان اروپایی به دین اسلام و مذهب شیعه به منزله افزوده شدن برادری به جمع برادران دینی و اسلامی یاد کرد و گفت : امید است خداوند ایشان را ثابت قدم کرده و با ادامه تحقیق در زمینه اسلام در آینده یکی از مبلغان وارسته شود.

آیت الله دستغیب ادامه داد : اگر امروز بخواهیم حقایق اسلام را درک کنیم باید با قرآن انس گرفته و در راستای عترت پیامبراکرم(ص) حرکت کنیم تا به واقعیت اسلام پی ببریم.

وی با بیان اینکه امروز اسلام با حقیقت و درخشش آن یک حجت همیشگی است گفت: اسلام همواره مدافع مظلومان بوده و تقابل با ظلم و استکبار است.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) همچنین با اشاره به نامه های رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی تصریح کرد: این نامه ها به موقع نگاشته شدند و تاثیر بسزایی در ترویج اسلام ناب داشتند.

آیت الله دستغیب به جایگاه رفیع و با عظمت اسلام اشاره و تصریح کرد: در اسلام ترور، خشونت و حرکت ظالمانه وجود ندارد و اگر مجازاتی نیز پیش بینی شده، ویژه افراد متجاوز است و این نشان دهنده آن است که اسلام در مقابل افراد متجاوز بی تفاوت نیست.

منتخب اول مردم استان فارس در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خاتمه خطاب به جوان دانشجوی سوئیسی که پس از گرویدن به اسلام با بانوی مسلمان ایرانی ازدواج کرده توصیه کرد: در مسیر علمی و تحصیلی خود تحقیقات اسلامی را پیگیری و حقیقت اسلام را به گونه واقعی شناخته و مبلغ شایسته ای برای اسلام باشد.

براساس این گزارش، در این مراسم آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) یک جلد قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و چند جلد کتاب دیگر ترجمه شده در زمینه شناخت بیشتر اسلام تقدیم جوان تازه مسلمان شده سوئیسی کرد.

همچنین در این مراسم پس از مشرف شدن جوان سوئیسی به اسلام عقد دائم این زوج جوان توسط تولیت  آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) جاری شد.

براساس این گزارش جوان سوئیسی تازه مسلمان شده خواست تا نامش برده نشود.

پیش تر و در ایام نوروز امسال نیز یک جوان آلمانی با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به دین اسلام و مذهب شیعه روی آورد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس