کد خبر 552890
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

عربستان سعودی قراردادی را برای مجهز کردن دو فروند هواپیمای به تجهیزات شناسایی و جاسوسی با یک شرکت آمریکایی امضاء کرده است.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، عربستان سعودی قراردادی را با شرکت آمریکایی Sierra Nevada به ارزش 71 میلیون دلار به منظور نصب تجهیزات شناسایی و جاسوسی بر روی دو فروند هواپیمای King Air 350 به امضاء رسانده است.

عربستان دو فروند هواپیمای جاسوسی می خرد+عکس

علاوه بر تجهیزات شناساسی و جاسوسی رادارهای "SAR" را نیز بر روی این هواپیماها نصب می شود. به نظر کار بر روی این دو فروند هواپیما تا سال 2020 میلادی به طول خواهد انجامید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    با وجود اسرائیل ، می شد به راحتی با رایزنی عربستان را خنثی کرد - دقیقا همان کاری که آقای هاشمی و رئیس دولت اصلاحات کردند ...
  • محمد حسین ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    واااااااای آواکس خرید ما هنوز هیچی نخریدیم.من میگم با توجه به نا همواری های ایران خوبه که 130 عدد میگ 35 در داخل تولید بشه و 70 فروند خرید بشه چون شرکت میگ ورشکستست و به راحتی میشه ازش خریداری کرد و امتیاز گرفت.تکنولوژی سوخو 30 اس ام خریداری و برنامه ریزی برای تولید 200 فروند.خرید سوخو 35 bm به تعداد 24 فروند.به روز رسانی میگ 29 ها به smt.خرید 4 فروند آواکس بریف 50.خرید 10 فروند هواپیمای سوخت رسان ایلوشین 78 خرید 20 فروند ایلوشین 76.خرید 10 عدد کی سی 390 برزیلی.خرید 5 فروند آواکس kj2000 از چین .که جمعا تمام هزینه ها 21 میلیارد دلار میشود.در بحث نیروی زمینی خرید فناوری تی 90 ام اس و برنامه ریزی برای تولید 2000 عراده در کشور و تحویل بی ام پی 2 ها و تی 72 های سفارش داده شده که تعدادی تحویل داده نشد و بروز رسانی تمام آنها و خرید 1000 عدد بی ام پی 3 برای مبارزه با ناو ها در ناوگان جنوب مناسب است با توجه با قابلیت های ویژگی حرکت در آب و هوابردی آن.خدارو شکر در نیرو دریایی کاملا خود کفا و بسیار قدرتمند هستیم و نیاز به خرید نیست البته در کنار خرید ها باید به ساخت در داخل بسیار توجه شود که در مجموع با پرداخت سالی 11 میلیارد دلار نیروی های مسلح کاملا تقویت میشوند که شامل (خرید-پشتیبانی-تامین سلاح های ادوات مانند موشک های هوا به هوا-تعمیر و نگهداری میشود)در مجموع برا تحقق این سفارش ها باید اول به روسیه نزدیک شد و بودجه نظامی 23 میلیارد دلاری را دارا باشیم که بودجه شامل تمام نیاز ها میباشد از ساخت و پرداخت حقوق پرسنل و خرید و....... میشود.ببخشید طولانی بود وحسابی سرتونو درد آوردم.
  • Abas ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    عربستان عقب افتاده و بزدل اگر سفینه فضایی و بشقاب پرنده هم بخرد باز هم جرات و توانایی در افتادن با ایران بی باک و قدرتمند را ندارد _ به حول قوه الهی ما هم جنگنده های قوی بمانند سوخوي 33 برای نیروی دریایی به اندازه پنجاه عدد ، سوخوي 30 اس ام به اندازه صدوبیست فروند برای نیروی زمینی و ایضا پنجاه فروند میگ 35 برای رهگیری جنگنده های دشمن جایگزین تامکت ها و البته مونتاژ تانک تی نود در داخل و ساخت پدافند اس 300 و 400 در کشور و ......... نباید فقط به توان موشکی و نیروی دریایی دلبست ، ان شاالله ناو هواپیمابر و انواع بالگرد های کاموف میل 23 و تمساح خریداری کنیم ............ ان شاالله خدای بزرگ کمک و یاری نماید ........
  • ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    چیز دیگری سفارش ندارید قربان. یک نگاه دیگه به منوی ما بندازید. چند تا زیردریای هسته ای سمت چپ منو هست. هواپیمای آواکس با جاسوسی فرق می کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس