کد خبر 552744
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴

هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه با انجام دو بازی برای نمایندگان فوتبال ایران در این رقابت‌ها به پایان می‌رسد.

سپاهان به دنبال زنده‌ نگه داشتن امید صعودبه گزارش مشرق، در روز دوم هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده ایران به نام‌های سپاهان و تراکتورسازی مقابل حریفان ازبکستانی به میدان می‌روند.

لوکوموتیو ازبکستان - سپاهان ساعت 15:30

از گروه ‌A این بازی‌ها تیم فوتبال سپاهان از ساعت 15:30 به وقت ایران در تاشکند به مصاف تیم لوکوموتیو این شهر می‌رود. سپاهانی‌ها که در این فصل در رقابت‌های داخلی به هیچ وجه عملکرد خوبی در حد نام یک مدعی نداشتند و علاوه بر اینکه جام حذفی را از دست دادند، در لیگ نیز حال و روز خوبی ندارند و فعلا با 30 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند.

زردپوشان اصفهان تنها راهی که در این فصل دارند تا از حیثت و اعتبار خود دفاع کنند، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است که البته نتایج چندان خوبی هم تا اینجای کار نگرفته‌اند و از 3 بازی قبلی تنها صاحب 3 امتیاز شده و در جایگاه سوم هستند. در واقع آنها فقط یک برد مقابل تیم النصر امارات به دست آورده‌اند و در 2 بازی شکست خورده‌اند. شاگردان استیماچ برای آنکه از صعود به مرحله بعد ناامید نشوند باید تیم لوکوموتیو را در زمین خود شکست دهند؛ لوکوموتیوی که در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان موفق شد طلایی‌پوشان اصفهانی را در فولاد شهر 2 بر صفر شکست دهد.

تراکتورسازی - پاختاکور ازبکستان ساعت 19:15

در این روز دیگر نماینده ایران یعنی تراکتورسازی نیز در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان یکی دیگر از نماینده‌های فوتبال ازبکستان یعنی پاختاکور است. پاختاکوری‌ها در بازی قبل و در زمین خود موفق شده بودند که شاگردان قلعه نویی را با یک گل شکست دهند و در واقع شاید برد در این بازی جدا از سایر انگیزه‌ها برای تراکتورها برای آنها جنبه انتقامی نیز داشته باشد. تراکتوری‌درحال حاضر با 6 امتیاز صدرنشین گروه C رقابت‌ها هستند و نمی‌خواهند این موقعیت را به راحتی و آنهم در خانه از دست بدهند. طبیعی است که شاگردان قلعه‌نویی که در حال حاضر روند رو به رشدی را نیز در لیگ ایران طی می‌کنند برای رسیدن به این هدف به حضور پرشمار و حمایت هوادارنشان بیش از هرچیز به عنوان یک موتور محرک نیاز دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس