تیم ملی بوکس در حالی با ۸ بوکسور در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور پیدا کرده است که همچنان روی ریل ناکامی پیش می‌رود.

به گزارش مشرق، هفتمین روز از مسابقات بوکس کسب سهمیه المپیک در حالی از پنجم فروردین به میزبانی شهر کیانان چین در حال پیگیری است که امروز آخرین نماینده کشورمان در وزن +91 کیلوگرم به مصاف نماینده کشور ازبکستان رفت که وی در 2 راند مقابل حریف خود شکست خورد و در راند سوم حاضر به مبارزه کردن با حریفش نشد.

مجید سپهوند نماینده کشورمان در نخستین دور از این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبرو شده بود و در دومین دیدار خود با شکست نماینده سوریه به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود که امروز در دومین دیدار خود شکست خورد و فردا در روز پایانی مسابقات برای کسب مدال برنز باید به مصاف نماینده اردن برود.

تیم ملی بوکس ایران برای کسب مجوز حضور در المپیک لندن با 8 بوکسور به شهر کیانان چین سفر کرده بود که متأسفانه تا به امروز 7 نفر از نمایندگان کشورمان از دور رقابت‌ها حذف شدند و فردا آخرین نماینده کشورمان احتمالاً شانس کسب مدال برنز را دارد.

مسابقات کسب سهمیه المپیک از 5 تا 12 فروردین‌ماه به میزبانی چین پیگیری می‌شود که تیم ملی بوکس ایران تنها یک فرصت دیگر دارد تا اردیبهشت ماه در کشور آذربایجان حضور پیدا کند و شانس خود را برای رسیدن به المپیک برزیل امتحان کند.

هدایت این تیم بر عهده علیرضا استکی است و همایون امیری نیز به عنوان مربی در کنار این بوکسورها حضور دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس