کد خبر 551062
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

کرمان رسیده‌بودم من در راه بلوچستان که روز رأی‌گیری بود، در فرودگاه بچه‌های حزب‌الهی و داغ کرمان آمدند، صندوق را آوردند چند تا صندوق بود، هر کدام می‌خواستند که بیاورند من تویش رأی بیاندازم.

به گزارش مشرق، کانال تلگرام پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب به مناسبت روز جمهوری اسلامی به خاطره‌ای از ایشان درباره روز 12 فروردین 58 نقل کرده است که آن را در ادامه می‌خوانید:

«من البته در آن روز [روز جمهوری اسلامی]، روز رأی‌گیری کرمان بودم از طرف امام یک مأموریتی به من محول شده بود که بروم بلوچستان و سر بزنم به شهرهای بلوچستان و مردم آن‌جا را از نزدیک دیدار بکنم و پیام امام را برای آن مردم ببرم. پیام محبت و دلسوزی را که ملاحظه می‌کنید از همان روزهای اوّل امام به فکر افتادند که با این مستضعفین دورافتاده‌ای که به کلی فراموش شده بودند، حتی در نظام گذشته ملاطفت و محبت کنند و من را که آن‌جا سابقه داشتم آشنائی نسبتاً زیادی داشتم فرستادند آن‌جا برای این کار.

کرمان رسیده‌بودم من در راه بلوچستان که روز رأی‌گیری بود، در فرودگاه بچه‌های حزب‌الهی و داغ کرمان آمدند، صندوق را آوردند چند تا صندوق بود، هر کدام می‌خواستند که بیاورند من تویش رأی بیاندازم. آنها هم من را می‌شناختند. یعنی سابق که کرمان رفته بودم و مردم کرمان با من آشنا بودند. من هم خیلی به مردم کرمان از قدیم علاقه داشتم مردم خیلی بامحبت و جالب بودند همیشه در چشم من. خیلی لحظه‌ی شیرینی بود برای من، آن لحظه‌ای که این رأی را من می‌انداختم توی صندوق و می‌دیدم آن شور و هیجانی را که مردم کرمان از خودشان نشان می‌دادند در رأی دادن. بعد هم نشان داده شد که خب نودونه درصد آراء به جمهوری اسلامی آری بود.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حسین ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    رهبر عزیز انقلاب همینطور که در خاطراتشون هم ذکر کردند مدام در مناطق محروم و همراه مستضعفین بودند و همین الان هم این کار ارزشمند را انجام میداند در حالی‌ که بعضی‌ها‌ی دیگر!!! همونطور که در خاطراتشون هم گفتند می‌رفتند شمال کاخ شاه و کیش و مناطق تفریحی مورد علاقه پولدارها و همین الان هم به شدت بیشتری این کار را انجام میدن.
  • ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    کرمان و کرمانیها و ایرانیان و شیعیان علی ع را عشق است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس