انتشار فیلم ضرب و شتم یک راننده توسط مامور پلیس راهور در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته است.

به گزارش مشرق، چند روزی است که فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن افسر پلیس راهور با حمله به یک راننده پراید مشکی رنگ او را به شدت زیر مشت و لگد می گیرد تا جایی که رفتارهای زشت این افسر با دخالت همکارش به پایان می رسد.

انتشار این فیلم در آستانه نوروز و تلاش ماموران پلیس برای کاهش تلفات،باعث شده است تا دید مردم نسبت به ماموران پلیس راهور تغییر کند.

توضیحات پلیس درمورد کتک زدن یک راننده توسط مامور راهور +عکس
یک مقام ارشد پلیس راهور نیروی انتظامی درباره انتشار این فیلم در فضای مجازی و تخریب ماموران پلیس راهور  به میزان گفت: این فیلم متعلق به دو سال قبل است و در جاده فریمان در استان خراسان رضوی ضبط شده است.

وی ادامه داد: اصل فیلم صحیح است اما مامور خطاکاری که اقدام به ضرب و شتم راننده خودرو می کند، سرباز وظیفه پلیس راه بود. بعد از وقوع این حادثه در همان زمان فیلم به دست مسئولان وقت پلیس راهور رسید و آنها نیز برخورد قاطعی با مامور متخلف انجام دادند.

این مقام آگاه گفت:انتشار این فیلم در زمانی خاص که نیروهای پلیس در حال انجام وظیفه هستند بی انصافی است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
    4 0
    حالا کتک کاری هیچی رشوه را چیکار کنیم که الکی گیر میدن تا یک چیزی بگیرن؟
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
    1 1
    بابا اون مامور هم انسانه، یه ظرفیتی داره، ممکنه از روی دلسوزی خواسته وظیفش رو درست انجام بده و مرتب به راننده ها تذکر میداده و راهنمائی میکرده، ولی کم کم یادش میرفته که اینی که الآن داره تذکر بهش میده، اون قبلیه نیست!! بعد کم کم عصبی میشه تا اینکه یه راننده سرتق هم پیدا بشه یه چیزی بگه یا یه حرکتی بکنه که مامور بدبخت کنترلش رو ازدست بده، چند سال پیش یادمه تو یکی از بزرگراه های تهران چند تا مامور وایساده بودن تو یه خروجی که بخاطر حرکت بد اتومبیل ها-که برای یه کم جلو افتادن تو راه بندون اون خروجی رو کیپ میکردن-افسر مافوقشون از بس تذکر داده بود دیگه خسته شده بود، دیگه فقط ماشینی که میخواست با انحراف به چپ تو راه بندون یه کم جلو بیفته ولی خروجی رو میبست، بهش لگد میزد!! من یه جورائی بهشون حق میدم!! حتی میگم ای کاش قانونن هم اجازه داشتن در بعضی شرایط یه کم برخورد اینجوری بکنن، یه کم بیچاره ها عقده هاشون خالی شه!!!! حد اقل خستگیشون در میره!! حرفام جدیه!! اصلا شوخی نمیکنم.
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    0 0
    نقطه ضعف نیروی انتظامی،کادر غیر حرفه ای و گزینش تقریبی نیروهای بی هنر است
  • حسین ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    1 0
    خود بنده چند بار هنگام درگیری فیزیکی پلیس با راننده های مظلوم و بی خطا بوده ام و جداشون کرده ام چون سرنشین بودم و دیده ام.قسم میخورم. باتشکراز مشرق در انعکاس این حرفم.
  • ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    2 0
    حالا این یه مورد غیلمش اومده بیرون انقدر ازین کتک زدن ها هست کلا کار مامورای پلیس اینه اول دستبند میزنن بعد میگیرن به باد کتک. از یکی خوششون نیاد همینه. یه سری اصلاحات باید در نیروی انتظامی صورت بگیره ماموراش فکر میکنن سلطان ایرانن. با چهار تا فیلم نمیشه این وضعو درست کرد رفتار پلیسها تو فیلم با واقعیت صد و هشتاد درجه فرق میکنه.
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    1 0
    حتما مرخصی دو ساعته شهریش برای یکبار لغو شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس