کد خبر 549577
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه حملات تروریستی بروکسل را نتیجه سیاست‌های اشتباه اروپا و مماشات با تروریسم دانست.

به گزارش مشرق، یکی از مقامات بلند پایه وزارت خارجه سوریه در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در خصوص حملات تروریستی امروز بروکسل اعلام کرد که این حملات و حملات پیشین در پاریس و دیگر نقاط دنیا نشان می‌دهد که تروریسم مرز نمی‌شناسد.

وی افزود: حملات بروکسل، نتیجه حتمی و مستقیم سیاست‌های اشتباه و مماشات با تروریسم است، سیاستی که در راستای اهداف معینی اتخاذ شده‌اند.

در این اظهار نظر رسمی آمده است: سوریه‌ای که پنج سال است در مقابل تروریسم تکفیری ایستاده است، بار دیگر همگان را برای تلاش بیشتر برای مقابله با تروریسم و عدم حمایت از گروههای تروریستی دعوت می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سروش ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    دست پخت خودشون رو دارن نوش جان می کنند از آتش افروزی که توی سوریه داشتند انشاءالله رژیم صهیونیستی رو هم نابود خواهند کرد بعدش هم دارن اروپا رو هم آماده درگیری می کنند هرچی باری تروریسم سلاح ارسال کنی تیر و ترکشش هم دامن خودت رو خواهد گرفت!!! از کشته شدن بی گناهان خوشحال نیستم ولی این جنایت دستاورد حمایت تسلیحاتی غربیها از داعش و غیره برای خودشونه هرکی داره با آتیش بازی می کنه خودش هم دچار سوختگی میشه این رو از اونهایی که توی چارشنبه سوزی سوختن بپرسید.
  • ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
    0 0
    این حملات کاملا برنامه ریزی شده و در راستای اسلام هراسی و جلوگیری از گسترش اسلام در اروپاست . داعش و القاعده و ... ساخته شدند برای مهار کردن اسلام حقیقی در اروپا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس