کد خبر 54954
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۲

فرهنگسرای گلستان به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دو برنامه‌ «کتابخانه بلوتوثی» و «دوستی با کتاب» را برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، فرهنگسرای گلستان به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ارتقاء سطح آگاهی عموم شهروندان برنامه‌ «کتابخانه بلوتوثی» را برگزار می‌کند.

در این برنامه که با مشارکت کانون حقوق شهروندی برگزار می‌شود، ایستگاه کتابخانه بلوتوثی را برای مخاطبان مطالبی چون: کتاب‌های مرجع دینی و مذهبی، زندگینامه معصومین (ع)، سخنان بزرگان و کتاب‌ها و زندگینامه شعرای ایران ارسال می‌کند.

این برنامه ساعت 17 تا 20  روزهای 14، 15 و 16 تیرماه در پارک فدک برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت شرکت در آن می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند.

خبر دیگر از فرهنگسرای گلستان اینکه این فرهنگسرا ویژه برنامه‌ «دوستی با کتاب» را برگزار می‌کند.

هدف از این برنامه هم ارتقاء سطح فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عنوان شده و در قالب دو ایستگاه ویژه کودکان شامل قصه‌خوانی و کتابخوانی و بزرگسالان و ایستگاه روزنامه‌خوانی اجرا خواهد شد.

برنامه‌ «دوستی با کتاب» هم از ساعت 18 تا 20 روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته و تا پایان تیرماه در پارک فدک برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس