کد خبر 549427
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

امشب اپل قرار است آیفونی جدید را معرفی نماید. آیفونی که این بار از نمایشگری کوچکتر برخوردار است و قصد دارد تا توجه کاربرانی که از موبایل های غول آسای امروزی خسته شده اند را به خود جلب نماید.

 به گزارش مشرق، این اتفاق در حالی رخ می دهد که بازار مد نظر اپل، چندان نیز بکر به شمار نمی رود و تا کنون بازیگران قابل احترامی در آن حضور پیدا کرده اند. بازیگرانی که به واسطه سیستم عامل اندروید، می‌توانند رقیبی خطرناک برای آیفون جدید باشند.

Xperia Z5 Compact

نگاهی به برترین رقبای آیفون جدید +عکس

بی شک یکی از قابل احترام ترین رقبای آیفون جدید را می‌توان Xperia Z5 Compact دانست. این دستگاه جزو معدود اندرویدی‌های کوچک اندامی است که قدرت سخت افزاریش به تناسب اندامش آب نرفته است. Z5 در واقع از توان یک پرچمدار برخوردار است و با نمایشگر ۴.۶ اینچی خود می تواند گزینه ای ایده آل برای آن هایی باشد که به دنبال موبایلی با صفحه نمایش کوچک می گردند.

HTC One A9

نگاهی به برترین رقبای آیفون جدید +عکس

HTC One A9 نمایشگری ۵ اینچی دارد و تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ به نمایش در می آورد. این دستگاه اگرچه به سیستم عامل اندروید مارشملو مجهز است، اما ظاهری بسیار شبیه به آیفون دارد.

Moto G

نگاهی به برترین رقبای آیفون جدید +عکس

موتو جی شاید از لحاظ قدرت سخت افزاری یکی از گزینه های برتر این لیست نباشد، اما بی شک از لحاظ قیمتی بهترین و کم نقص ترین گزینه ممکن به شمار می رود. این دستگاه با نمایشگر ۵ اینچی، قادر است تصاویر را با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ به نمایش درآورد و قیمت آن تنها ۲۰۰ دلار است.

OnePlus X

نگاهی به برترین رقبای آیفون جدید +عکس

آخرین گزینه لیست را چینی ها به خود اختصاص داده اند. OnePlus X نسخه ای ۵ اینچی از پرچمدار شرکت OnePlus است که از لحاظ قیمتی، می تواند رقیبی سر سخت باشد. این محصول ۲۴۹ دلار قیمت دارد و نمایشگر آن از رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ بهره می برد.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روشنفکردینی ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    ترویج مصرف پرستی و تجمل گرایی در مشرق انقلابی و ارزشی ضمن اینکه نشان دادن این گوشی ها به جونان نخبه ایرانی کمپلکس میده در حالی که اگر خودشان را باور کنند گوشی های بسازند که غربی ها از بهت و حیرت شلوارشان را خیس کنند ما می توانیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس