کد خبر 549
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳

استاد مرکز تخصصي مهدويت گفت: دنياي غرب معتقد است که با تسلط بر آينده مي تواند با آن مقابله کند. اين بدان معناست که غرب به ظهور امام عصر(عج) يقين پيدا کرده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمد صادق کفيل مسئول امور استان ها و شعب مرکز تخصصي مهدويت در گفتگو با آينده روشن در مشهد در حاشيه همايش انديشه هاي اسماني ويژه کانون هاي مساجد سراسر کشور اظهار داشت: بايد کانون هاي مساجد با انحرافات موجود در مهدويت و راهکار هاي مقابله با آن ها آشنا شوند.
وي ادامه داد: استفاده از مهدويت براي ترويج بي تفاوتي،‌ جدايي از جامعه و فعاليت مدعيان دروغين و فعاليت ها و برنامه هاي آن ها‌ از جمله اين انحرافات است که باعث آسيب به فرهنگ مهدويت در جامعه مي شود.
وي با بيان اين که غرب به ظهور امام زمان(عج) يقين پيدا کرده است،‌ افزود: دنياي غرب معتقد است که با تسلط بر آينده مي تواند با آن مقابله کند. اين بدان معناست که غرب به ظهور امام عصر(عج) يقين پيدا کرده است.
وي سه محور انکار، تخريب و تحريف را از راه هاي مقابله با اين جريان توسط غرب دانست.
مسئول امور استان ها و شعب مرکز تخصصي مهدويت اضافه کرد: استفاده از قوي ترين سينماي دنيا توسط غرب از جمله راهکار هاي انکار ظهور امام زمان(عج) است. آن ها حرکت به سوي آمريکا و غرب را ، راه نجات بشريت دانسته و حرکت به سمت اسلام را تخريب مي کنند.
وي در ادامه با بيان اين که اعضاي کانون هاي مساجد بايد در موضوع مهدويت به روز باشند، اظهار داشت: بايد اعضاي کانون هاي مساجد شبهاتي که امروزه در حال توسعه است را بررسي کرده و با اطلاعات و مباني دقيق، به شبهات پاسخ دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس