رهبر انقلاب چندی پیش در دیدار با اعضای مجلس خبرگان به همراهی اهل‌سنت در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) اشاره کردند و با ذکر خاطره‌ای از دیدار خانواده یکی از شهدای اهل‌سنت مدافع حرم به تمجید روحیه این خانواده در ابراز افتخار آنان به‌جای غم و اندوه پرداختند.

به گزارش مشرق، به‌همین منظور پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تصاویر دیدار پدر این شهید اهل تسنن با رهبر انقلاب (در تاریخ 94/10/23) را منتشر می‌کند. شهید عمر ملازهی از هموطنان اهل تسننِ ساکن شهرستان نیک‌شهر استان سیستان و‌ بلوچستان بود که در مقابله با تکفیری‌ها به شهادت رسیده است.

«ما امروز در کنار خود، از برادران اهل سنّت کسانی را داریم که با ما و همراه ما دارند در دفاع از حرم اهل‌بیت می‌جنگند و کشته می‌دهند، شهید می‌دهند. خانواده‌هایی از شهدای مدافع حرم پیش من آمدند که در بینشان چند خانواده سنّی بودند. خوب، این برادر اهل سنّت که برای دفاع از حرم حضرت زینب یا حرم امیرالمؤمنین یا حرم سیّدالشّهدا جوان خودش را گسیل می‌کند به جبهه، بعد هم که پیش ما می‌آید، به‌جای اظهار تأسّف، به‌جای اظهار غم و اندوه یا گله و شکایت، ابراز افتخار می‌کند که پسر من در این راه شهید شده است». رهبر انقلاب 94/12/20

{$sepehr_media_1443044_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • نسل سوم ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    0 0
    جانم فدای راه آقایم و احسنت به پدر شهید
  • حسین ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    1 0
    اهل سنت کشور جان ما هستند و جزو فهمیده‌ترین و بزرگوار‌ترین مسلمین و مردم روی زمین هستند. شهدای بسیاری این عزیزان در راه انقلاب دادند. انقلاب را همین مردم مستضعف نگه داشتند با هر مذهبی‌ که دارند.
  • اذربایجانی ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    1 0
    اهل سنت سیستان و بلوچستان عزیزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس