کد خبر 548793
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

خواهر وزیر ارتباطات قطر با حضور در برنامه تلویزیونی فاش کرد: نهادهای دولتی به ویژه نهادهای امنیتی قطر از یک پایگاه نظامی آمریکایی هدایت می‌شوند.

به گزارش مشرق، «منا السلیطی« خواهر «جاسم السلیطی» وزیر ارتباطات قطر در گفت‌وگو با یک شبکه مصری درباره دولت قطر افشاگری کرده است.

بر اساس این خبر السلیطی به «وائل الابراشی» مجری معروف مصری در برنامه «ساعت 10 شب» در شبکه «دریم»، گفته همه نهادهای دولتی قطر به ویژه نهادهای امنیتی از یک پایگاه نظامی آمریکایی که در منطقه «العدید» واقع شده هدایت می‌شود.

وی ضمن اشاره به نبود آزادی در کشورش گفته: بحران‌هایی که قطر مسبب بروز آنها در خاورمیانه بوده و تلاش می‌شود که به همه کشورهای منطقه سرایت پیدا کند از همین پایگاه نظامی مدیریت می‌شود.

خواهر وزیر ارتباطات قطر ادامه داده به دلیل انتشار یک توییت انتقادی از حکومت قطر در صفحه توییتر خود بدون محاکمه و تفهیم اتهام به مدت یک سال و نیم در یک زندان امنیتی در قطر در بازداشت بوده است.

 وی ادامه داده که با وجود اینکه 7 تن از برادران او در سرویس‌های امنیتی قطر فعالیت می‌کنند به محض اینکه از آمریکا به دوحه بازگشته به وسیله نیروهای امنیتی بازداشت شده بوده است.

السلیطی تأکید کرده که آزادی بیان در کشورش معنایی ندارد و نهادهای امنیتی هر صدای معترضی را بدون معطلی خاموش می‌کنند.

قطر طی چند سال گذشته همزمان با وقوع تحولات سیاسی در کشورهای عربی مختلف نقش زیادی در تشدید این بحران‌ها داشت که از آن جمله می‌توان به بحران سوریه و نقش منفی دوحه در تقویت گروهک‌های تروریستی اشاره داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مخلوق خدا ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    0 0
    خدا گفته یا من رو صاحب خودت کن یا شیطان چون انسان رو آزاد افرید تا تو نخواهی من نمی توانم بخواهم قران کریم معلومه که تو این بحرانها بنده خداشده کمی بصیرت معلوم میشه خوشبحال مادر سایه رحمت خدا ورهبری با بصیرت هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس