کد خبر 548662
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

وزیر اقتصاد گفت: سال ۹۵ را سال روشنی می‌بینم و امیدوارم به تدریج آثار گشایش را در زندگی مردم ببینیم.

به گزارش مشرق، علی طیب نیا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این روزها برای همکاران من روزهای آخر سال نیست، افزود: فردا و پس فردا همکاران بنده در خزانه و سیستم بانکی همچنان مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: در سال‌جاری به رغم کاهش شدید قیمت نفت و اینکه هنوز تحریم‌ها در عمده این سال ادامه داشت اما موفق شدیم بودجه دولت را با وضعیت مطلوب به سرانجام برسانیم به نحوی که هزینه های جاری و حقوق و مزایای کارکنان دولت به نحو شایسته پرداخت شد.

طیب نیا اظهارداشت: درباره طرح های عمرانی نیز تا الان حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان پرداخت کردیم که با توجه به شرایط موجود عملکرد مناسبی است. وی گفت: تحریم‌ها در حوزه کاری ما از همه جا شاخص تر بود و حذف تحریم ها شرایطی را فراهم می کند که مسئولیت ما را سنگین تر خواهد کرد.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: از این فضا باید استفاده کنیم تا آسیب پذیری کشور را کاهش دهیم و وضعیت زندگی مردم را بهبود بخشیم. طیب نیا گفت: در حوزه کاری وزارت اقتصاد در سال جاری طرح بهبود محیط کسب و کار، طرح جامع نوین گمرکی و طرح جامع مالیاتی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت.

وی اظهارداشت: همچنین معتقدم انتخابات در سال جاری یک رخداد بسیار با شکوه بود که موجب خرسندی همه مردم را فراهم کرد و آنان حضور گسترده ای در عرصه انتخابات داشتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدی ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    0 0
    "سالی که نکوست از بهارش پیداست" در 8 سال ریاست دولت قبلی وضعیت بازنشستگان بهبود یافت و هر سال حقوق در آستانه عید و 7 یا 6 روز مانده به عید پرداخت شد . احکام جدید در فروردین ماه صادر و پرداخت شد . اما در این دولت امروز 27 اسفند از حقوق خبری نیست و فردا جمعه و پس فردا 29 اسفند تعطیل است و ظاهراً حقوق اسفند را بعد از عید باید دریافت کنیم و در وضعیت در آمد بازنشستگان هیچ تغییری روی نداده است و در حالیکه تورم بیداد میکند اجرای 12 درصد افزایش حقوق از خرداد 95 اجرایی خواهد شد و با این اوضاع طبقات کم در آمد خواستار دوام دولت فعلی نیستند.
  • یحیی ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    0 0
    آقا بسه همه چیز 20 درصد گرون میشه حقوق کارگر 14% .محمود یارانه رو داد بعد گرون کرد،شما یارانه رو بر میدارید(آروم آروم)هیچ چیزم ارزون نمینشه.میترسم واسه 2 سال دیگه نماینده بفرستید دم در خونه های ملت دستی پول قرض کنید واسه مبارزه با تورم.خجالت نکشید.
  • محمد ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    0 0
    واقعانم خسته شدیم بس دروغ شنیدیم با حرف بله گشایش میشه منم میگم سال بعد به فضا میرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس