کد خبر 548507
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

پلیس بلژیک از کشف سلاح و پرچم داعش در آپارتمان مظنون به حمله تروریستی دیروز در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، پلیس بلژیک در جریان عملیات‌های ضد تروریستی در این کشور در آپارتمان محل اقامت یکی از افرادی که در عملیات روز گذشته دست داشت،‌پرچم داعش و تفنگ پیدا کرد.

بنابر گزارش «میدل‌ ایست‌آی»، دادستانی بلژیک اعلام کرده است که در آپارتمانی که مظنون الجزایری این حملات کشته شد، 11 قبضه کلاشینکف و پرچم داعش پیدا شده است.

برخی منابع امروز به خبرگزاری فرانسه گفتند که فردی که دیروز کشته شد بدون مدارک در بلژیک زندگی می‌کرده است و 2 نفر دیگر هم همچنان فراری هستند.

افراد مسلح ناشناس شامگاه دیروز(سه شنبه) به نیروهای پلیس بلژیک در بروکسل تیراندازی کردند که در پی آن سه نیروی پلیس زخمی شدند.

حادثه تیراندازی در حالی رخ داد که نیروهای پلیس در حین انجام تحقیقات روی پرونده عاملان حملات پاریس بودند. یکی از مظنونان  که مسلح بود هم در عملیات نیروهای پلیس بلژیک در بروکسل کشته شد.

رسانه‎های بلژیکی در پی سلسله حملات خونین پاریس در نوامبر 2015 گزارش داده بودند که پلیس بلژیک با حمله به آپارتمانی در بروکسل پایتخت این کشور یک نفر را در ارتباط با حملات پاریس دستگیر و چندین قبضه سلاح و مهمات کشف کرده بود. منابع پلیس بلژیک اعلام کردند که سه نفر از عاملان حملات پاریس ساکن بروکسل بوده‌اند.

همچنین پس از اینکه فردی مسلح که گفته می‌شود با حملات پاریس هم ارتباط داشت کشته شد، «شارل میشل» نخست‌وزیر بلژیک هم امروز مقامات امنیتی و اطلاعاتی را برای نشست اضطراری شورای امنیت ملی فراخواند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس