کد خبر 548013
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

پیش بینی می‌شود تا ۱۰ سال آینده حجم سرمایه گذاری ایرانی‌های میلیاردر برای خرید مسکن در خارج از کشور به ۶ میلیارد پوند برسد.

به گزارش مشرق، میل ایرانی‌های میلیاردر برای سرمایه گذاری در املاک خارج از کشور روز افزون است و شهر «لندن» انگلیس به عنوان اولین اولویت آنها محسوب می‌شود.

براساس بررسی های انجام شده، پیش بینی می شود با لغو تحریم‌های ایران، ظرف مدت ۵ تا ۱۰ سال آینده سرمایه گذاری ایرانی‌های میلیاردر بر روی املاک خارج از مرزهای این کشور به ۶ میلیارد پوند برسد.

همچنین لندن در جایگاه نخست و بعد از آن کشورهای دبی، سوئیس، قسمت‌هایی از آلمان و جنوب فرانسه در رتبه های چهارم تا پنجم قرار دارند.  

البته اولویت ایرانی‌های میلیاردر برای خرید ملاک در لندن شامل محل‌های «کینگ بریجم»، «می فر»، «سوث کنسینگتون»، «نهامپستید»، و «سینت جوآنز وود» است، ضمن اینکه برآورد می‌شود خرید مسکن در «لندن» از طرف ایرانی‌ها از یک میلیون پوند به ۳۰ میلیون پوند افزایش پیدا کند.  

سرمایه گذاران ایرانی در لندن به چهار دسته تقسیم می شوند؛ اشخاص یا خانواده ها، سرمایه گذاران حرفه ای، شرکت‌های خصوصی و شرکت هایی با هویت نیمه دولتی.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    پول مفته دیگه پولی که از مردم دزدیدن رو میبرن اونجا خرج کنن الان مدعیا میان میگن همه که دزد نیستن. همه اونایی که این همه پول یا مفت دارن دزدن و از شکم این مردم زدن دارن میبرن
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    فقط تایلند
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    چه خوب دست از سرزمین های کشاورزی وکوهها ودریاهها ی وبیابونهای ایران بردارن هرکجا میرن زمین بخرن بخرن به جهنم
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    مرد حسابی بیا کانادا تا نشونت بدم ایرانیها اینجا چی خریدن !!! البته با اون پولهای ...
  • ناشناس ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    هر پولداري صرفا دزد نيست، پولدار شدن جرم نيست، گداها چشم به مال پولدارها ندوزند بلكه راه حلي بينديشند كه ثروتمند شوند يا اوضاع اقتصادي شان بهتر شود، هر كس دوست دارد مال خود را هر جا مي خواهد سرمايه گذاري مي كند و توهين كردن هيچ مفهومي ندارد. جهنم كساني بروند كه بخل دارند و فكر مي كنند مملكت ارث پدريشان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس