کد خبر 547900
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

بالاخره اندروید 6 به فبلت غول‌پیکر ال جی، وی 10، هم رسید تا کاربران این گوشی از آخرین نسخه اندروید بهره‌مند شوند.

 به گزارش مشرق، اگرچه ال‌جی صاحبان گوشی V10 - مستحکم‌ترین گوشی خود را که از استاندارد نظامی و شاسی فلزی برخوردار است - کمی منتظر گذاشت، اما اکنون اندروید 6 مارشمالو را برای نسخه جهانی این گوشی در کره جنوبی، ترکیه و احتمالا سایر کشورهای جهان منتشر کرده است. در این نسخه اندروید از اموجی‌های جدید خبری نیست، اما کاربران وی10 طراحی نرم‌افزاری ال‌جی را تجربه خواهند کرد.
 
مستحکم‌ترین گوشی ال‌جی به اندروید 6 آپدیت شد +عکس

این آپدیت 850 مگابایت حجم دارد و قابلیت‌های اندروید خالص گوگل را به فبلت ال‌جی می‌آورد؛ قابلیت‌هایی همچون ذخیره انرژی Doze Mode ،Direct Share، تنظیمات اپلیکیشن‌های جدید، تنظیم خودکار روشنایی به صورت داینامیک و بسیاری ویژگی‌های دیگر. در این آپدیت بخش QMemo+ به Capture+ و LG Bridge به LG AirDrive تغییر نام داده است. Knock Code ال‌جی نیز دچار تغییر شده و اکنون به 6 ضربه در حداقل سه گوشه نمایشگر نیاز دارد.

مستحکم‌ترین گوشی ال‌جی به‌اندروید 6 آپدیت شد +عکس
 
وی10 آخرین گوشی ال‌جی است که به مارشمالو آپدیت می‌شود. این کمپانی پیش‌تر گوشی‌های G4 ،G3 و G Stylo را نیز به اندروید 6 آپدیت کرده بود. ممکن است آپدیت اندروید 6 کمی با تاخیر به دست شما برسد، اما از چک کردن نوتیفیکیشن‌های دستگاهتان غافل نشوید، زیرا احتمالا به‌زودی شما هم پیغام آپدیت اندروید 6 را دریافت می‌کنید.

منبع: جی‌اس‌ام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس