دبیرکل سازمان همکاری اسلامی انفجار تروریستی روز یکشنبه در آنکارا پایتخت ترکیه را محکوم کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از پایگاه النشره، «ایاد امین مدنی» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی حمله انتحاری روز یکشنبه در آنکارا پایتخت ترکیه را محکوم کرد. در این حمله که با استفاده از یک خودروی بمب گذاری شده در یک ایستگاه اصلی حمل و نقل در آنکارا به وقوع پیوست ده ها نفر کشته و زخمی شدند.

ایاد مدنی با تاکید بر حمایت سازمان همکاری اسلامی از تلاش های ترکیه در مقابله با تروریسم و اطمینان از تلاش های دولت این کشور برای ارجاع عاملان این حمله تروریستی به دست عدالت، به خانواده های قربانیان این حادثه تسلیت گفته و برای مجروحان بهبودی مسئلت نمود.

مدنی همچنین با ابراز نگرانی عمیق از افزایش شمار اقدامات تروریستی در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و دیگر کشورها، افزایش تلاش ها و هماهنگی و همکاری بیشتر در سطح منطقه و بین الملل را برای کاهش این اقدامات و تضمین صلح و امنیت در تمام کشورهای جهان خواستار شد.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی همچنین بر موضع اصولی این سازمان بر مخالفت با تمام اشکال تروریسم که خطری حقیقی برای ثبات کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و ناکام گذاشتن تلاش های توسعه ای آن است تاکید کرد.

لازم به ذکر است که روز یکشنبه هفته جاری انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در حوالی میدان کزلای در مرکز آنکارا پایتخت ترکیه دست کم ۳۷ کشته و ۱۲۵ مجروح بر جا گذاشت.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس