کد خبر 547658
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت:‌ مجلس آینده فراتر از توانایی‌ها معجزه عجیب و غریبی نمی‌کند.

به گزارش مشرق، عبدالواحد موسوی لاری عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عصر امروز در مراسم تقدیر از اعضای ستادهای انتخاباتی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه ما دو تجربه سال 84 و 92 را داریم، گفت: در تجربه اول با در اختیار داشتن دو قوه مجریه و مقننه جریان تحول‌خواه نتوانست پیروز شود ولی در تجربه دیگر که سال 92 بود علی‌رغم در اختیار نداشتن مجلس نتیجه مناسبی به دست آمد که دلیل آن تعامل، واقع‌گرایی و نگاه حداقلی بود که اگر اینها نبود موفقیتی حاصل نمی‌شد.

وی افزود: در این انتخابات نیز احزاب و تشکل‌ها تجربه سال 92 را نصب‌العین قرار دادند و اختلاف‌نظرها را کنار گذاشتند.

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در ادامه گفت:‌ بخش اصلی مسئله این بود که مردم رفتار خردورزانه جریانات سیاسی که گرایشات تفرقه‌افکنانه را کنار گذاشتند و به همگرایی رسیدند.

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند مطالبات خارج از توان مجلس نمی‌خواهند، گفت: مردم می‌دانند یک شب مشکلاتی که در ۸ سال دولت سابق به وجود آمده یک شبه حل نمی‌شود و مجلس آینده فراتر از توانایی‌ها معجزه عجیب و غریبی نمی‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهماندار هواپیما ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    مشکل ایران زیاده خواهی شما اصلاح طلبهاست
  • ناشناس ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    بعد از انتخاب روحانی گفتید رئیس جمهور نمیتونه معجزه کنه!!!بعد از برجام گفتید برجام نمیتونه معجزه کنه!!!بعد از انتخابات مجلس هم میگید مجلس نمیتونه معجزه کنه!!!
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    تعریف اصلاحات یعنی چه دینم اسلام مذهبم شیعه رفتارم تا حدی بر طریق مومنانحال می خواهی چه چیز مرا اصلاح کنید
  • ناشناس ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    خودشون هم میدونن چه جوری وارد مجلس شدن مخصوصا منتخبین تهران و اصفهان که همشون رو هم جمع کنی و فشرده کنی،از عصارشون هم یه نفر کارآمد و توانمند در نمیاد اونوقت از اینا انتظار معجزه داریم ما؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس