نماینده ورامین در مجلس از برگزاری جلسه عصر امروز بیش از 80 منتخب اصولگرای مجلس دهم با آیت‌الله موحدی‌کرمانی خبر داد و گفت که مقرر شد کمیته موقت ایجاد هماهنگی بین منتخبان اصولگرای مجلس آینده تشکیل شود.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی  اظهارداشت: با توجه به هماهنگی بین منتخبان اصولگرای مجلس دهم و به دعوت آیت‌الله موحدی‌کرمانی از ساعت 14 و 30 دقیقه عصر امروز جلسه‌ای در مسجد الرحمن تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جلسه که با حضور بیش از ۸۰ منتخب اصولگرای مجلس تا ساعت 17 به طول انجامید، افزود: در این جلسه، آیت‌الله موحدی‌کرمانی پیرامون اهمیت جایگاه نمایندگی مجلس به ویژه سوگندی که نمایندگان در ابتدای حضورشان در پارلمان یاد می‌کنند و همچنین اهمیت تصمیم‌گیری و رأی وکلای ملت، مطالبی را بیان کرد و جلسه خطاب به منتخبان مجلس دهم گفت که طوری در این 4 سال عمل کنید که در پایان دوره 4 ساله، شرمنده سوگندی که یاد کردید، نشوید.

نقوی تصریح کرد: همچنین در این جلسه آیت‌الله موحدی‌کرمانی بر حفظ اتحاد و انسجام بین اصولگرایان تأکید کرد و گفت که باید ارتباط منتخبان اصولگرای مجلس دهم با شورای هماهنگی اصولگرایان بیشتر حفظ شود و لازم است ساز و کاری تنظیم شود که این اتحاد و انسجام بیش از قبل مد نظر قرار گیرد.

نماینده ورامین در مجلس یادآور شد: در این جلسه حجت‌الاسلام تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز نیز حضور داشت و در صحبت‌های خود به بیان اولویت‌های مجلس دهم پرداخت.

وی تأکید کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته موقتی با حضور تعدادی از منتخبان اصولگرای مجلس دهم تشکیل شود تا انسجام بین اصولگرایان بیشتر حفظ شود تا ان‌شاءالله انتخابات مرحله دوم برگزار و ترکیب مجلس آینده بیش‌تر مشخص شود و سپس درباره شیوه حفظ وحدت اصولگرایان تصمیم‌گیری انجام شود.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای این کمیته موقت برای هماهنگی به منظور برگزاری جلسات بین منتخبان اصولگرای مجلس دهم به نحوی انتخاب خواهند شد که توزیع استانی از استان‌های شمالی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی حفظ شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس