«سالی نو» ویژه برنامه نوروزی شبکه پنج سیماست که با بخش‌های ویژه‌ای روی آنتن می‌رود.

به گزارش مشرق، محمد قنبری تهیه‌کننده ویژه برنامه نوروزی شبکه پنج در خصوص جزئیات این برنامهگفت: «سالی نو» عنوان ویژه برنامه نوروز 95 است. این ویژه برنامه در دو بخش به روی آ‌نتن خواهد رفت. یکی در روز شنبه از ساعت 19 تا 24 و روز یکشنبه از ساعت 6 تا 13. به علاوه در روزهای بعدی یعنی از اول فروردین، از ساعت 18 به روی آنتن خواهد رفت که تکرار آن 30 دقیقه بامداد است.

وی ادامه داد: ژیلا صادقی اجرای «سالی نو» را بر عهده خواهد داشت. «سالی نو» در شب تحویل سال آغاز و در 14 قسمت تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

قنبری بیان کرد: با توجه به رسالت اقتصادی شبکه پنج موضوع مهم برنامه توجه به تلاش و کوشش و آرمان‌گرایی در اقتصاد است. به همین منظور در برنامه‌ها از پلی‌بک‌های مختلفی استفاده می‌شود. در این پلی‌بک‌ها افراد مشهور اعم از خوانندگان شهیر حضور دارند که کلیپ‌هایی از آثار آن‌ها تهیه شده و به پخش می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر در حال مذاکره با دو خواننده دیگر هستیم که قرار است به صورت زنده در برنامه صبح و شب اجرا داشته باشد.

تهیه‌کننده برنامه «ایرانشهر» اظهار داشت: از جمله خوانندگان دیگری که قرار است کارهای جدید آنها در برنامه پخش شود عبارتند از: میثم ابراهیمی و روزبه نعمت‌اللهی و بهروز صفاریان. کاری که بهروز صفاریان و روزبه نعمت‌اللهی به طور مشترک اجرا کرده‌‌اند، از جمله کارهای بسیار خوبی است که در سال‌های اخیر در سازمان ساخته شده است. این دو کار با صدای میثم ابراهیمی و کار مشترک روزبه نعمت‌اللهی و بهروز صفاریان به عنوان تیتراژهای «سالی نو» در نظر گرفته شده‌اند.

قنبری تصریح کرد: در این برنامه هنرمندان مختلف در عرصه‌های گوناگون حضور دارند؛ اما ما سعی کردیم به مردم و افرادی که جزو مشاهیر محسوب نمی‌شوند، به شکلی ویژه بپردازیم. البته این افراد کسانی هستند که کارهای بزرگی را انجام داده‌اند.

تهیه‌‌کننده برنامه «عقیق» عنوان کرد: در برنامه «سالی نو» بخش‌های متنوعی وجود دارد. از جمله پخش مستندی مبنی بر برآورده کردن آرزوی کودک هموفیلی که برای یک روز مدیرعامل افتخاری باشگاه پرسپولیس شده است.

وی ادامه داد: از جمله بخش‌های دیگر روایت خاطرات کودکی بازیگران از زبان خودشان است. ضمن اینکه در کنار آنها از حضور کارآفرینان موفق نیز بهره برده‌ایم. در کل فضای جذابی به وجود آمده است.

محمد قنبری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بخش‌های این برنامه راه‌اندازی یک لیگ ورزشی با حضور ورزشکاران و هنرمندان است که به صورت جذاب و جالبی کار شده است. این لیگ سرگرمی پنج رشته ورزشی از جمله پلی استیشن گزارش بازی‌های مهم فوتبال، شطرنج و ضربات پنالتی در سالن است.

وی در پایان تأکید کرد: در برنامه امسال بخش‌های ویژه بسیاری را در نظر گرفته‌‌ایم که بسیار جالب و جذاب خواهند بود. به طوری که مردم با دیدن آنها شگفت‌زده خواهند شد. مردم مطمئن باشند قسمت‌های مختلف برنامه از جاذبه‌های بسیاری برخوردار خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس