متهم سابقه‌داری که پس از آزادی از زندان، سرقت‌های خود را به شیوه جیب بری در داخل اتوبوس‌های درون شهری (BRT) از سر گرفته بود در داخل اتوبوس خط راه آهن – تجریش دستگیر شد.

به گزارش مشرق، ساعت 13 دوشنبه 10 اسفند 94 دستگیری سارق جیب بر در داخل اتوبوس خط BRT راه آهن – تجریش به کلانتری 105 سنایی اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که فردی نزدیک به 40 سال در حین سرقت به شیوه جیب بری به دست مسافران اتوبوس شناسایی و دستگیر شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با انتقال متهم «افشین . الف» (متولد 1356) به پایگاه سوم پلیس آگاهی، بررسی سوابق وی توسط کارآگاهان انجام و مشخص شد که وی از سال 1364 تاکنون، 35 بار به اتهام ارتکاب جرایم مختلف به ویژه دهها فقره سرقت، ایراد ضرب و جرح عمدی، موادمخدر، اخلال در نظم عمومی، شرب خمر، جرائم اخلاقی، قدرت نمایی با سلاح سرد، اقدام علیه امنیت ملی و غیره دستگیر و آخرین سابقه وی نیز شهریور ماه سال 1393 است.

متهم که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، به دهها فقره جیب بری در خطوط BRT سطح شهر تهران اعتراف و عنوان کرد که پس از آزادی از زندان، سرقت های خود را این بار به شیوه جیب بری در داخل اتوبوس های درون شهری (BRT) از سر گرفته است.

سارقی که 35 بار دستگیر شد! +عکس

سرهنگ کارآگاه رحیم فرزام، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت های جیب بری در خطوط BRT سطح شهر تهران و سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و همچنین سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است؛ بنابراین از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    درود بر دستگاه قضایی
  • ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    کسی که مزه پول مفت دزدی و کلاهبرداری و رانتخواری و ... بره زیر زبونش دیگه محاله تن به کاری بده حتی اگر صد بار بیافته زندان و آزاد بشه . چاره اش اینکه این افراد مفت خور رو بفرستند اردوگاه های اجباری کار تا مزه مفت خوری از زیر زبونشون بره بیرون و بدنشون به کار کردن اعتیاد پیدا کنه و بعد آزاد بشن و البته دائما تحت نظر باشن .
  • ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    چه عجب اینبار عکس یک سارق بطور کامل در رسانه گذاشته شد تا مردم وی را بخوبی بشناسند اصولا فلسفه بریدن انگشتان دزد در حدود اسلامی این است که مردم با دیدن دستان بی انگشت فرد سارق پی ببرند که وی یک سارق سابقه دارد است و نشان دادن عکس آن هم همین پیام را در پی خواهد داشت ولی جای تعچب است کسانی که به جرم دزدی میلیاردی دستگیر و محاکمه شده اند حتی پس از اعدامشان هم عکسهایشان با استتار در رسانه ای گذاشته شده و برغم اینکه همگان هویت آنها را بخوبی می دانند بجای اسم اصلی اب حروف از آنها یاد می شود از گردانندگان سایت خواهشمندم در این مورد کمی توضیح داده و امثال حقیر را از سرگردان خلاص کنند
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    آفرین به دستگاه قضایی. 35 بار بار جرایم علیه اموال و انسان. متاسفم چرا تاکنون دست این شخص قطع نشده است. چرا در اعمال حکم خدا اهمال و سستی می کنید. باید این افراد مجازات شوند. و از دست قانون فرار نکنند. متاسفم.
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    مردم رو مسخره کردید؟ بیان شناسایی که بعد ۶ ماه آزاد بشه؟
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    بارها گفتم و و بارها مشرق سانسور کرده است. در قانون مجازات اسلامی و قانون ایین دادرسی کیفری اپشن های زیادی برای خالی کردن زندان ها گنجانده شده است. توبه . تعلیق قبل از صدور حکم‌.تعلیق پس از صدور حکم.ازادی مشروط.تسلیم به رای.کاهش مدت تعلیق.تخفیف ۲۰ درصدی جریمه در اجرای احکام.بخشنامه های متعدد در استانه عید نوروز و ... عفو و ... تعویق دور حکم و ... . درود بی پایان بر دستگاه قضایی و نمایندگان مجلس. مشرق باسانسور ره به جایی نمی بری. متاسفانه قوانین جدید کیفری برای متهم حکم رستوران سلف سرویس را دارد.
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    به بخشنامه شماره ۱۰۰/۸۳۱۶۶/۹۰۰۰ مورخ ۱۶/۱۲/۱۳۹۴ درخصوص اعطای مرخصی به زندانیان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز نگاهی بیاندازید که اکنون در صفحه اول وب سایت روزنامه رسمی موجود است
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    جالبه که تو عکس شاکی هم هست که احیانا چرا مزاحم کسب و کارش شدن
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    مشرق کارت فقط شده سانسور هرچی رو ک خودت دوست داری میچاپی اون دنیا باید پاسخگو باشی
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    کار پیدا نمیشه این بنده خدا افتابه دزده ...
  • amin ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    چرا نباید دست و پای این ملعون قطع بشه چه بر سر دستگاه قضایی ما اومده که 35 بار دزدی کرده و آزاد شده
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    ۳۵ بار که سهل است اگر ۳۵۰۰ سابقه داشت با این قوانین خوشمزه ازاد میشد. ۱۰۰۰ تا امثال این اقا یک تار موی مه افرید نمیشود.
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    دم قضات محترم گرم اینها را 35 بار فرستادن هتل اوین خیالی نیست این دفعه هم 3 ماه بفرستید زندان رجایی شهر تا براشون عادی نباشه بندگان خدا تنوع هم داشته باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس