وزیر کشور:فرآیند انتخابات ریاست جمهوری از مهر 95 کلید می‌خورد و عملا از دی ماه سال آینده فضای کشور تحت تاثیر این انتخابات خواهد بود.

گروه فیلم و صوت مشرق، رحمانی فضلی در جمع استانداران در وزارت کشور با تقدیر از زحمات استانداران افزود: امسال فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشتیم که فاجعه منا، پیاده روی اربعین و انتخابات از فعالیت های مهمی است که با تلاش استانداران، وزارت کشور به آنها همت گماشت.

{$sepehr_media_1431103_400_300}
دانلود

وزیر کشور با اشاره به تجلی شعار همدلی و همزبانی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند در این دوره از انتخابات گفت : خواست مردم  ما تحقق آرمان ها، ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی است که باید در این زمینه تلاش کنیم.

رحمانی فضلی افزود : تصویب برجام به معنای رفع همه مشکلات نیست بلکه تسهیل کننده است و زمانی اثر گذار است که کارها را جدی بگیریم .

وی افزود : سال آینده رقابت و مسابقه سازنده در اقتصاد مقاومتی میان استان های کشور خواهیم داشت .

وزیر کشور مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب را از دیگر اولویت های سال 95 بیان کرد و گفت : رویداد مهم سال آینده آن است که از دی ماه 95 فضای کشور متاثر از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خواهد بود .

رحمانی فضلی گفت : مجلس شورای اسلامی دهم تا شهریور ماه 95 به طور کامل مستقر و قوام خواهد یافت و وزارت کشور نیز از قبل آن مقدمات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را  آغاز خواهد کرد و از مهر کلید می زند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس