امروزه در خرید گوشی‌های همراه توجه بسیار زیادی به میزان کیفیت دوربین آن می‌شود و دلیل آن نیز عکاسی در گوشی می‌باشد که باعث شده است تا به این حد افراد به دوربین گوشی توجه داشته باشند؛ اما شاید همین دوربین با کیفیت بالا نیز نتواند تمام نیازهای برخی از کاربرانی را که به عکاسی حرفه‌ای علاقه‌مند هستند، پوشش دهد از این رو نیاز به یک اپلیکیشن عکاسی قدرتمند احساس می شود.

 به گزارش مشرق، اگر دنبال بهترین اپلیکیشن‌های آیفون هستید که به شما در بهره بردن از تمامی قابلیت‌های دوربین گوشی‌تان که در iOS 9 تدارک دیده شده کمک کند و از طرفی امکان تنظیم دستی عناصری مانند سرعت شاتر و تراز سفیدی را هم فراهم می‌کنند.

اپلیکیشن Manual:


بهترین نرم‌افزار دوربین برای آیفون با تنظیمات دستی +دانلود

شاید همان‌طور که از نام این اپلیکیشن بتوان برداشت کرد، اصلی‌ترین قابلیت برنامه Manual امکان تنظیم دستی اغلب پارامترهای دخیل در عکس‌برداری با گوشی است. برخلاف سایر اپلیکیشن‌های مشابه، برای کار با Manual نیاز به دانش چندان بالایی در این زمینه نبوده و اینترفیس ساده اما کاربردی آن هر کاربری را راضی نگاه خواهد داشت.
 
شما در این برنامه به راحتی می‌توانید از طریق منوهای کشویی سرعت شاتر و ISO را تنظیم کرده و تغییرات اعمال شده را به صورت لحظه‌ای مشاهده نمایید. البته اگر به طور اتفاقی پارامتری را به اشتباه تغییر دادید غصه نخورید زیرا با زدن دکمه back، به حالت پیش از اعمال تغییر بازخواهید گشت. همان‌طور که گفته شد این برنامه از رابط کاربری ساده‌ای بهره برده، از این رو از افراد مبتدی گرفته تا حرفه‌ای می‌توانند با آن کار کنند. ناگفته نمایند که برای استفاده از تمامی قابلیت‌های Manual، باید مبلغ 2.99 دلار را به حساب توسعه‌دهنده واریز نمایید.

نرم‌افزار فوق را از لینک زیر دانلود کنید.

بهترین نرم‌افزار دوربین برای آیفون با تنظیمات دستی +دانلود
 
منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس